اخبار

حضور پر رنگ دانشگاه علوم پزشکی در جشنواره زوج خوشبخت ایرانی

حضور پر رنگ دانشگاه علوم پزشکی در جشنواره زوج خوشبخت ایرانی
به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی اولین جشنواره زوج خوشبخت ایرانی باهمکاری ستاد ساماندهی امور جوانان استان و سازمان مردم نهاد آوای ملکوت در تاریخ 2/9/88 در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.

در ابتدای این این مراسم که با حضور دانشمند فرزانه در امر ازدواج ، حجت الاسلام دهنوی ، مهندس غفوری استاندار کرمانشاه و حاج آقا فرهاد زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دبیر  ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاههای  استان همراه بود ، حاج آقا دهنوی  در مورد مهم ترین و اساسی ترین تصمیم سرنوشت ساز در زندگی جوانان سخنانی بیان داشت و  در نهایت به جلسه پرسش و پاسخ انجامید که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت. در بخش بعدی جشنواره مهندس غفوری ،حاج آقا فرهاد زاده و حجت الاسلام دهنوی به بازدید از غرفه ها پرداختند.
غرفه دانشگاه علوم پزشکی که به همت اداره امور فرهنگی و مرکز مشاوره  حوزه معاونت دانشجوی فرهنگی و به صورت نمادین با بنر ، بوشور  ، پمفلت های از سخنان مقام معظم رهبری در امر ازدواج  تزئین شده بود مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت . حضور مشاوران دانشگاه ، شناسایی سایت ازدواج وتوزیع کتابهای مشاوره ازدواج که راهنمای ازدواج به هنگام وآگاهانه و آسان است از دیگر خصوصیات غرفه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بود که آنرا از بقیه غرفه ها متمایز می ساخت.

۲ آذر ۱۳۸۸ ۱۴:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید