اخبار

شتاب فعالیت های فرهنگی ، ورزشی و خدمات رفاهی و مشاوره ای از ابتدای سال تحصیلی

شتاب فعالیت های فرهنگی ، ورزشی و خدمات رفاهی و مشاوره ای از ابتدای سال تحصیلی
دکتر رضا علی بخشی : این به معنی رسیدن به نقطه مطلوب نیست!

 

 

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی ، با شروع سال تحصیلی جدید و تغییر در حوزه مدیریتی دانشگاه و به دنبال تغییر رویکردها و نگاه ها ، تحولات مثبتی در عرضه خدمات رفاهی ، فرهنگی ، مشاوره ای و ورزشی در دانشگاه ایجاد شده است .
دکتر رضا علی بخشی معاون فرهنگی و دانشجویی ضمن تایید این مطلب گفت: رشد فعالیت ها در این حوزه شتاب مناسبی پیدا کرده است ولی این به معنی رسیدن به نقطه مطلوب نیست . وی در حاشیه برگزاری کارگاه مهارت های زندگی گفت : خوشبختانه بستر مناسب برای حرکت رو به جلو برنامه های فرهنگی ورزشی و ارائه خدمات رفاهی و مشاوره ای مهیا شده است و آثار این تحولات به زودی و در آینده نه چندان دور کاملا ملموس و مشخص خواهد شد.
دکتر علی بخشی تصریح  کرد رسالت دانشگاه در کنار توسعه علمی و آموزشی  به ارتقاء سطح فرهنگی دانشجویان نیز توجه دارد ، و در این رهگذر همکاری و همفکری اساتید و اعضاء هیئت علمی ، تشکل ها ، نهادها و کانون های دانشجویی در زمینه برنامه ریزی و طراحی الگوهای فرهنگی اجتماعی بسیار تاثیر گذار خواهد بود. دکتر علی بخشی در پایان تاکید کرد ، تلاش این معاونت بالا بردن سرانه خدمات رفاهی و مشاوره ای ، فرهنگی و ورزشی است و انشاءا... این مهم تحقق خواهد یافت .

۱ آذر ۱۳۹۳ ۱۰:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید