اخبار

چهارمین نشست اشراقی ها این بار با موضوع شعر و ادب

در بیست و سومین روز از ماه آذر ، سالن اجتماعات دانشکده پیراپزشکی شاهد حضور جمع قابل توجهی از دانشجویان در محفلی تحت عنوان محفل اشراق بود .

در این نشست که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه از ساعت 30/15 روز مذکور آغاز شد لحظات آغازین خود را به تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران اختصاص داد و در ادامه ، اولین مهمان برنامه ، آقای کیومرث حیدری ، از همکاران شاغل در اداره امور فرهنگی به سخنرانی پرداخت و مطالبی پیرامون شعر و ادب و نقش آن در تلطیف و نشاط روح آدمی بیان داشت و ضرورت آنرا در جامعه دانشجویی ، به خصوص دانشجویانی که با ساختار زیباترین و موذن ترین شعر خلقت یعنی انسان سر و کار دارند مورد تاکید قرار داد .

مهمان بعدی برنامه ، َآقای رضا حساس شاعر برجسته کرمانشاهی بود که با قرائت شعرهای دل نشین از خود دانشجویان را به فیض رساند . برنامه مورد نظر با قرائت شعرهایی از چند دانشجوی شاعر ادامه یافت و سپس دو مهمان برنامه بار دیگر به جایگاه دعوت شدند و در جلسه پرسش و پاسخ نشست نامبرده شرکت نمودند و به سئوالات دانشجویان پیرامون شعر و ادب پاسخ دادند .

در پایان از بین دانشجویانی که به قرائت شعر پرداخته بودند سه نفر بعنوان نفرات برگزیده معرفی گردیدند و جوایزی به آنها اهدا شد .

۲۸ آذر ۱۳۸۸ ۱۲:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید