اخبار

مرکز قرآن و عترت دانشگاه با حضور بیش از 200 نفر از کارکنان مراکز تابعه دانشگاه برگزار کرد

مرکز قرآن و عترت دانشگاه با حضور بیش از 200 نفر از کارکنان مراکز تابعه دانشگاه برگزار کرد
کارگاه آموزشی گسترش مفاهیم و مبانی اعتقادی

 

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی ، مرکز قرآن و عترت دانشگاه اقدام به برگزاری کارگاه آموزش گسترش مفاهیم و مبانی اعتقادی  با نمود ، در ابتدای این مراسم که در مجتمع فرهنگی بوستان برگزار شد ، دکتر رضا علی بخشی معاون فرهنگی دانشجویی ضمن عرض خیر مقدم به حضار در خصوص اهمیت برگزاری این کارگاه گفت : همانگونه که تغذیه مناسب برای پرورش جسم لازم است و در مراحل مختلف سنی تغذیه برای ادامه بقاء زندگی فرد نقش اساسی دارد برای رشد و تکامل فکر و معنویات نیز افزایش دانش و اندوخته های معنوی نقش حیاتی دارند ، و هر کدام از ما به عنوان یک فرد در جامعه باید پاسخگوی برخی از مسائل اعتقادی جامعه پیرامون خود باشیم ، دکتر علی بخشی با اشاره به اینکه خود شناسی و شناخت مبانی اعتقادی برای جامعه امروز یک نیاز است از همکاران مرکز قرآن و عترت به خاطر برگزاری چنین کارگاهایی تشکر نمود .
در ادامه این کارگاه حجت الاسلام دکتر احمدی رئیس دانشکده علوم قرآنی نیز با طرح پرسش از کجا آمده ام و به کجا خواهم رفت ؟ به تعریف دین پرداخت و گفت : تمام ادیان الهی بر این باور  استوار است که خداوند انسان را آفریده و پیامبرانی را برای هدایت آنها قرار داده تا به کمال مطلوب برسند و در قیامت به سر منشا خداوندی برسند .
وی با اشاره به اینکه دین اسلام یکی از  کاملترین ادیان الهی است عنوان کرد بر هر مسلمانی واجب عینی است که اعتقادات ، اخلاقیات و احکام الهی را بیاموزد . در ادامه این کارگاه یکروزه ، حضار با طرح سئوالات دینی و اعتقادی خود ابهامات ذهنی خود را مطرح نموده و توسط مدرس کارگاه پاسخ مناسب دریافت نمودند .

 علی بخشی 1
آموزش3
آموزش 1

۲۸ دی ۱۳۹۳ ۱۲:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید