اخبار

کارگاه آموزشی اصول و گام های جذب مخاطب به معرف دینی و نماز ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه در مجتمع فرهنگی بوستان برگزار گردید .

کارگاه آموزشی اصول و گام های جذب مخاطب به معرف دینی و نماز ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه در مجتمع فرهنگی بوستان برگزار گردید .

 

بهمن الماسی مدیر فرهنگی دانشگاه در خصوص اهداف برگزاری این کارگاه گفت : به همت مرکز قرآن و عترت دانشگاه در سال جاری 15 کارگاه آموزشی به منظور توانمند سازی نیروی انسانی در دانشگاه برگزار خواهد شد .
وی با اشاره به اینکه کارگاه اولیه کارگاه آموزشی در سال جدید است هدف از برگزاری آن را آشنایی کارکنان و اساتید دانشگاه با آموزه های دینی و راههای جذب مخاطب به معرف دینی و نماز برشمرد ، در این کارگاه یک روزه با حضور دکتر رضا علی بخشی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی رجبی ، کارشناس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم ، نماز را یکی از اساسی ترین رسالت تمامی انبیاء دانست و اظهار داشت فرزندان و جوانان ما با شرایطی که دارند مانند نهالی نو پا هستند و لازم است به خوبی هدایت شوند تا بتوانند به بهترین نحو ممکن از مفاهیم دینی استفاده کنند و وظیفه ماست که با بسته های مناسب و روحیه بشاش و نشاط و استفاده از مفاهیم چون سپاسگزاری و حس ستایش گری در جوانان ، مطالب دینی به خصوص اهمیت نماز را به بهترین شیوه به آنان انتقال دهیم .
 در این کارگاه بیش از 120 نفر کارکنان و اساتید از مراکز تابعه دانشگاه حضور داشتند که گواهی شرکت در کارگاه را نیز از طرف مرکز قرآن و عترت دانشگاه دریافت خواهند نمود .

کارگاه نماز 2

کارگاه نماز 3

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید