اخبار

کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی برگزار کرد

کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی برگزار کرد
جشن آیین مهر ورزی

 

 

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشجویان عضو کانون هلال احمر دانشگاه با هدف نهادینه کردن فرهنگ بشر دوستی و مهرورزی در میان جوانان اقدام به برگزاری جشنی با حضور بیش از 400 نفر از دانشجویان در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا(ع) نمودند که درآمد حاصل از فروش تعرفه های ورودی این جشن را صرف امور خیریه و خانوادهای بی سرپرست گردید .
دکتر رضا علی بخشی معاون فرهنگی دانشجویی که برای عرض خیر مقدم به دانشجویان به این مراسم آمده بود،ضمن تقدیر و تشکر از دانشجویان برگزار کننده این جشن هرگونه حمایت از فعالیت کانون های دانشجویی در چهارچوب قانون را از اولویت های کاری خود اعلام کرد . همچنین در این مراسم  آقای امیر احمدی دبیر کانون و خانم سپیده امیری مجری طرح مهرورزی کانون هلال احمر در سخنان جداگانه به گسترش فعالیت های حوزه جوانان هلال احمر در بخش های مختلف اشاره کردند و از دانشجویان خواستند به عضویت در کانون هلال احمر و فعالیت در بخش های مختلف فرهنگی ، هنری ، امداد ورزشی ، ایده های خود را اجرایی نمایند .
اجرای نمایش طنز توسط هنرمندان صدا و سیمای مرکز کرمانشاه ، پخش موسیقی زنده و اهداء جوایز به برندگان مسابقه کتبی دلنوشته که قبلا توسط کانون هلال احمر برگزار شده بود از دیگر قسمت های این جشن باشکوه بود .

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۴:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید