اخبار

بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار کرد
اردوی جهادی ره پویان انتظار 7

 

 

عبدالله محمدی دانشجوی رشته داروسازی و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از برگزاری اردوی شش روزه جهادی رهپویان انتظار در قالب کاروان 50 نفری دانشجویان در روستای کیونانات از توابع سنقر کلیایی خبر داد.
محمدی افزود : در مراسم افتتاحیه که در مزار شهدای کرمانشاه برگزار شد دکتر علی اکبر رافعی پور تحلیگر و پژوهشگر مطرح کشور دانشجویان شرکت کننده در اردوهای جهادی را سفیران کار و تلاش و نموه بارز کار جهادی و پیامبران این حرکت عظیم دانست .
 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه در خصوص برنامه های این اردو شش روزه گفت :اردوی رهپویان انتظار هفت با بیش از 50 نفر از دانشجویان رشته های مختلف پزشکی و پیراپزشکی همراه با یک نفر پزشک اسکرین از تاریخ 22/2/94 لغایت 27/2/94 در منطقه کیونانات سنقر کلیایی برگزار گردید کلاسهای آموزش بهداشت، آموزش احکام دینی و ... نیز برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در بین جوانان و کودکان روستا از جمله برنامه های این اردوی جهادی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بود که با استقبال زیادی روبرو شد ، همپنین توسط دکتر شمس الهی پزشک بسیجی در این اردو ویزیت بیماران روستا و توزیع داروهای مورد نیاز آنها صورت گرفت که مردم روستا را بصورت رایگان از خدمات پزشکی ارائه شده استفاده کردند .

رهپویان انتظار 4

رهپویان انتظار 7
رهپویان انتظار 6
رهپویان انتظار 5

رهپویان انتظار 3
رهپویان انتظار 2

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۸:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید