اخبار

1500 دانشجو خوابگاهی در برنامه های هفته خوابگاهها شرکت کردند .

1500  دانشجو خوابگاهی در برنامه های هفته خوابگاهها شرکت کردند .
گزارش فعالیت های هفته خوابگاهها

 

 

رئیس اداره امور خوابگاهها که در خصوص برگزاری این هفته در دانشگاه گفت : امسال نیز همچون سنوات گذشته به مناسبت هفته خوابگاههای دانشجویی برنامه های مختلفی تدوین و اجراء شد که می توان از جمله آنها به اردوی تفریحی - مسابقات ورزشی - مسابقات هنری اشاره کرد ، بابک امیری افزود امسال نیز در کنار برنامه های مختلف خوابگاهها دیدار های دوستانه مسئولین دانشگاه با دانشجویان خوابگاهی را داشتیم که در یکی از این دیدارها رئیس دانشگاه ، معاونین و روسای دانشکده ها ضمن بازدید از امکانات و تجهیزات خوابگاهی از نزدیک با دانشجویان دیدار و از مشکلات آنها مطلع شدند .
امیری در خصوص فعالیت های اداره خوابگاهها در این هفته اظهار داشت : فضا سازی خوابگاهها ، انتخاب دانشجوی نمونه و نظافت کلی خوابگاهها نیز توسط مسئولین اداره خوابگاهها اجراء گردید .
برگزاری نشست های شبانه با حضور کارشناسان اداره مشاوره - برگزاری مانور امدادو نجات توسط کانون هلال احمر از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته خوابگاهها بود . بابک امیری از کلیه دانشجویان ، اساتید و مسئولین و همچنین کمیته برگزاری این برنامه ها که معاونت فرهنگی دانشجویی را همراهی نمودند تقدیر و تشکر نمود . هفته خوابگاههای دانشجویی همه ساله در اردیبهشت ماه از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اعلام می گردد.

 
بازدید 2
بازدید 1آشپزی 6آشپزی 5ورزش 2
ورزش

 

۹ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید