اخبار

دیدار قائم مقام وزیر بهداشت با دانشجویان دانشگاه

دیدار قائم مقام وزیر بهداشت با دانشجویان دانشگاه

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی ، دانشجویان عضو کانونهای دانشجویی روز سه شنبه 19 خرداد ماه در سالن اجتماعات بوستان انقلاب با قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاهها دیدار و گفتگو کردند. 

در این دیدار که ریاست دانشگاه و معاون فرهنگی دانشجویی نیز حضور داشتند ، دکتر امامی رضوی با تاکید بر  اینکه هدف اصلی دانشگاه ها کسب علم و دانش است ، اظهار داشت : امروز به خاطر  تلاش و کوشش جوانان و دانشجویان ایران اسلامی به دستاوردهای علمی فراوانی در دنیا رسیده است .

وی افزود: دانشجویان فعال در عرصه های علمی و فرهنگی می توانند با ظرفیت هایی که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وجود دارد  باعث پیشرفت و تعالی دانشگاه خود شوند . 
دکتر  کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز ضمن تشکر از دکتر امامی رضوی به خاطر حضور در دانشگاه با بیان اینکه دانشجویان  از توان و ظرفیت بالایی علمی و فرهنگی برخوردارند از تلاش دانشجویان عضو کانونها در خصوص کمک به حل مسائل فرهنگی و رفاهی قدر دانی کرد.

 همچنین در این دیدار دبیران کانونهای دانشجویی ضمن معرفی کانونها و فعالیت های صورت گرفته مسائل و مشکلات خود را با قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاهها در میان گذاشتند . 

لازم به ذکر است در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 14 کانون  ، یک تشکل و یک انجمن دانشجویی  فعالیت میکنند. 

4
3
2

۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ۰۸:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید