اخبار

همایش توجیهی دانشجویان جدیدالورود (ورودی بهمن ) برگزار شد

همایش توجیهی دانشجویان جدیدالورود (ورودی بهمن ) برگزار شد
دکتر اختری با اشاره به ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به تیپ یک و نیز میزبانی نهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور د ر سال آینده تجربه ورود دانشجویان امسال با سالهای قبل را متفاوت دانست .
جشن آغاز سال تحصیلی و همایش توجیهی دانشجویان جدید ورودی بهمن ماه در تاریخ 2/12/88 در مجتمع تفریحی امام حسن مجتبی (ع) شهرستان صحنه برگزار گردید . در این مراسم که 140 نفر از دانشجویان پذیرفته شده در رشته های مختلف دانشگاه به همراه معاونت دانشجویی فرهنگی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و روسای دانشکده ها حضور داشتند ، حاج آقا فرهاد زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن خیر مقدم و تبریک بمناسبت حضور دانشجویان در این دانشگاه به بیان اهداف تشکیل این نهاد در دانشگاه و نیز فعالیت ها و برنامه های حوزه مذکور پرداخت . در ادامه دکتر اختری سرپرست معاونت دانشجویی ، فرهنگی که میزبانی همایش را نیز به عهده داشت ضمن خوشامدگویی و تبریک بمناسبت حضور دانشجویان جدیدالورود در عرصه های علم و دانش گفت : رشد هر انسانی مشابه انگشتان یک دست است که باید به تناسب رشد نمایند و هرکدام از فعایت های علمی ،فرهنگی ، ورزشی ، مذهبی به منزله یکی از انگشتان دست می باشد یعنی همانطور که آموزش و کسب علم مهمترین هدف یک دانشجو است در کنار آن فعالیت های فرهنگی ، ورزشی و مذهبی نیز باید انجام شود .
 وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به تیپ یک و نیز میزبانی نهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور د ر سال آینده ، گفت : تجربه ورود دانشجویان  امسال با سالهای قبل قطعاً متفاوت خواهد بود .
سخنرانان بعدی آقای دکتر صفری رئیس دانشکده بهداشت و آقای داریوش لامعی روانشناس بودند که در خصوص شیوه های مطالعه و راههای مقابله با مشکلات در طول دوران تحصیل مطالبی بیان نمودند که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت .
پخش کلیپ ، موسیقی ، مسابقات ورزشی و پذیرایی از بخش های دیگر این همایش یکروزه بود .
۳ اسفند ۱۳۸۸ ۱۰:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید