اخبار

تجدید خاطره به بهانه جشن فارغ التحصیلی دانشجویان علوم پزشکی

تجدید خاطره به بهانه جشن فارغ التحصیلی دانشجویان علوم پزشکی
جشن فارغ التحصیلی 120 نفر از دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه روز یکشنبه از ساعت 17-15 در سالن اجتماعات زنده یاد نوروز نژاد بیمارستان امام رضا (ع) برگزار شد .
در ابتدای این مراسم دکتر حمید رضا اختری سرپرست معاونت دانشجویی ، فرهنگی ضمن خیر مقدم و تبریک به دانشجویان و خانواده های آنان ، ابراز امیدواری کرد که این پایان شروعی برای ادامه تحصیل در مدارج بالاتر باشد . حاج آقا فرهاد زاده مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه نیز ضمن تبریک بمناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد نبی اکرم (ص) به بیان بخشی از ویژگی های پیامبر اکرم پرداخت و در پایان با اشاره به اینکه ما هیچگاه فراغت از تحصیل و کار را نخواهیم داشت ، گفت علم به تنهایی خشک و بی عاطفه است و خیلی زود فراموش می شود اما اگر علم همراه با عشق و محبت باشد ماندگار خواهد شد .
در بخش دیگری از برنامه دانشجویان با پوشیدن لباس فارغ التحصیلی اقدام به اداء سوگند نمودند که مورد استقبال حاضرین و مخصوصاً خانواده های آنها قرار گرفت ، حضور خانواده ها در حالی که اشک شوق و شادی در چشمانشان موج  میزد و با افتخار به فرزندان فرهیخته خود می نگریستند شور و شادی خاصی به مجلس بخشید .
گرفتن عکس یادگاری – پخش موسیقی – نمایش طنز – پخش کلیپ و پذیرایی از بخش های دیگر این جشن بود .
۱۰ اسفند ۱۳۸۸ ۱۳:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید