اخبار

جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد

جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد
همکاری دانشجویان عضو کانون ها چشم گیر بود .

 

 

 

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی ، مراسم استقبال از دانشجویان تازه وارد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در همه مقاطع و رشته ها به مدت دو روز در مجتمع تفریحی امام حسن مجتبی (ع) شهرستان صحنه با حضور ریاست دانشگاه ، معاونین ، روسای دانشکده ها ، مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و مسئولین شهرستان صحنه در دانشگاه برگزار گردید .در این جشن که ویژه دانشجویان ورودی 94 برگزار شد بیش از 600 دانشجو حضور داشتند .
دکتر حسین کریم  ریاست دانشگاه در ابتدای این مراسم در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت قبولی دانشجویان دانشگاه به برنامه ریزی منسجم و توان دانشگاه برای ارائه خدمات مناسب به آنها خبر داد.
دکتر رضا علی بخشی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه نیز که در مراسم جنگ شبانه با دانشجویان سخن می گفت: دانشجویان را آینده سازان  مملکت خطاب نمود و ضمن دعوت به رعایت نظم و انضباط در محیط دانشگاه خاطر نشان کرد که از هیچ خدمتی دریغ نمی کنیم تا شما عزیزان از فرصت هایتان به نحو احسن استفاده کنید . دکتر عبدالرضا کردی معاون پژوهشی انجمن مطالعات و خانواده در ایران که به عنوان سخنران اصلی همایش دعوت شده بود ، پیرامون معنا دهی به زندگی ( امید و توکل ) - تلاش علمی ، خلاقیت ، ایمان و تعهد - استفاده درست از فرصت ها در زندگی - خود مراقبتی و سالم زیستن - شادی های کاذب و زود گذر در رفتار های پر خطر به ارائه مطالب پرداخت که باعث ایجاد شور و هیجان در بین دانشجویان گردید و به شدت مورد استقبال آنها قرار گرفت .
یکی از نکات حائز اهمیت در این اردوی دو روزه همکاری کانون ها و تشکل های دانشجویی در برپایی جشن بود که فضای متفاوتی نسبت به سالهای قبل ایجاد کرده بود . 
اجرای تئاتر دانشجویی با موضوع زندگی خوابگاهی   یکی دیگر از برنامه های این جشن بود که اداره مشاوره دانشجویی نظارت بر محتوی آنرا بر عهده داشت .
سواد رسانه ای و رسانه های نوین محور سخنرانی یکی دیگر از مدعوین بود که بصورت جداگانه برای دانشجویان دختر و پسر در نشست های دانشجویی برگزار گردید . بازدید از غرفه های دستاورد های علمی ، فرهنگی و ورزشی نیز غرفه های معزفی کانون ها و تشکل بخشی از این اردوی دو روزبه بود که دانشجویان ضمن آشنایی با فعالیت کانون ها عضویت خود را در کانون مورد علاقه خود به ثبت رسانند .
نشست معرفت افزایی اساتید مشاور با حضور دکتر کردی -جلسه توجیهی با روسای دانشکده ها - مسابقات ورزشی و تقدیر از دانشجویان برتر علمی - فرهنگی و ورزشی -  موسیقی زنده - نور افشانی و رصد ستارگان از دیگر برنامه های متنوع و ضشاد این همایش توجیهی بود .


همایش 94-دکتر علی بخشیهمایش 94-حاح اقا افشار همایش 94-دکتر کردیهمایش94-حاج اقا افشار
همایش 94-12
همایش 94-11
همایش 94-10
همایش 94-6
همایش 94-تئاتر
همایش 94-2
همایش 94-1
همایش 94-معاونین دانشکده 3
همایش 94-معاونین دانشکده 2
همایش 94-معاونین دانشکده 1
همایش 94-دکتر کردی روسای دانشکده ها

 

۱۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید