اخبار

دانشگاه علوم پزشکی پیشرو در تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر

دانشگاه علوم پزشکی پیشرو در تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر

 

 

 

دکتر رضا علی بخشی که به بهانه تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان دستگاه برتر در فریضه امر به معروف و نهی از منکر به تشریح برنامه های مرکز قرآن و عترت دانشگاه پرداخت .
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه با بیان اینکه تمامی جوانب ، اهداف و برنامه ها در موضوع احیاء امر به معروف و نهی از منکر باید فراگیر و جهادی باشد . گفت:پویایی ستاد احیاء دانشگاه به خاطر خلوص و باور قلبی اعضاء است یک مانع از بی تفاوتی آنها در اجرای برنامه ها می گردد. دبیر شورای فرهنگی دانشگاه افزود: توسعه فرهنگی و اخلاقی جامعه به ویژه دانشگاه در گرو عمل به امر به معروف و نهی از منکر است و توجه و احساس مسئولیت کردن افراد به این فریضه الهی باعث می گردد از آسیب های فرهنگی ، اعتقادی مردم عزیز خصوصا نسل جوان که دشمنان در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی آنان را نشانه رفته اند نگه دارد .
دکتر رضا علی بخشی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی در تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر پیشرو در استان بود ، گفت: در حال حاضر دانشگاه دارای 313 شورا و 3 رابط امر به معروف و نهی از منکر در کلیه مراکز تابع و شبکه های بهداشتی درمانی شهرستان ها است که در طول سال گذشته 4 نشست عمومی برگزار نمود که در مجموع 1800 نفر از اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر گردهم آمدند .
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مرکز قرآن و عترت دانشگاه در طول سال گذشته با برگزاری 56 کارگاه آموزشی ، چاپ 12 نشریه ، برگزاری 16 مسابقه تفسیر قرآن کریم و همچنین برگزاری نشست های صمیمانه ، طرح چهره به چهره با موضوع سبک زندگی اسلامی در خوابگاههای دانشجویی و برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم زمینه فعالیت بیشتر شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه فراهم کرده است .
دکتر علی بخشی در بخش پایانی صحبت های خود ، بر لزوم فعالیت مستمر شوراها و برنامه محوری بودن ستاد و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.گفتنی است در دانشگاه علوم پزشکی علاوه بر مرکز قرآن و عترت و نهج البلاغه نیز با دانشگاه همکاری می کنند .

۱۸ آبان ۱۳۹۴ ۱۲:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید