اخبار

هفتمین دوره از کارگاههای آموزشی مهارت های زندگی ویژه دانشجویان ورودی جدید در سال تحصیلی 95-94

هفتمین دوره  از کارگاههای آموزشی مهارت های زندگی ویژه دانشجویان ورودی جدید در سال تحصیلی 95-94

در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فردید در دانشجویان هفتمین دوره  از کارگاههای آموزشی مهارت های زندگی ویژه دانشجویان ورودی جدید در سال تحصیلی 95-94  در تاریخ 30/1/95 از ساعت 8:30 صبح الی  17 عصر در محل مجتمع فرهنگی بوستان با حضور 58 نفر از دانشجویان رشته های داروسازی ( پردیس بین الملل) ، علوم و صنایع غذایی و بهداشت که همگی ورودی نیمه دوم سال تحصیلی می باشند برگزار گردید .
 کارگاه در ساعت 8:30 صبح پس از حضور جناب آقای دکتر رضا علی بخشی معاون محترم فرهنگی ، دانشجویی ، آقای دکتر مهدی مجرب ریاست محترم دانشکده داروسازی و آقای دکتر مجتبی لیمویی معاونت محترم آموزشی دانشکده بهداشت ، با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی آغاز گردید . در ابتدا آقای دکتر رضا علی بخشی ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان ، در خصوص آینده نگری و برنامه ریزی در زمان و وقت برای دانشجویان صحبت هایی را ارائه نمودند در ادامه آقای دکتر مجرب نیز ضمن تشکر از معاونت فرهنگی دانشجویی و اداره مشاوره جهت برگزاری چنین کارگاههایی بر ضرورت ادامه برگزاری کارگاهها اشاره داشتند و پرسنل اداره مشاوره را از جمله دلسوزترین کارکنان دانشگاه دانستند . سپس آقای دکتر لیمویی ضمن تعریف مهارت ها از WHO بر لزوم فراگیری مطالب کارگاه تاکید کردند .

در ادامه سرکار خانم پرستو عباسپور رئیس اداره مشاوره دانشجویی ضمن مروری کلی بر مهارت های زندگی ، مهارت ارتباط موثر را جهت دانشجویان بصورت تئوری و عملی بیان نمودند . آقای فرید عباسی کارشناس اداره مشاوره دانشجویی و دانشجوی دکترای روانشناسی نیز مهارت جراتمندی و قاطعیت و قدرت نه گفتن را به شکل تئوری و کار عملی برای دانشجویان توضیح دادند . پس از پذیرایی سرکار خانم سعیدی نیز به عنوان مدرس مهارت مدیریت استرس به مطالب مهمی در این خصوص اشاره کردند .
پس از اقامه نماز و صرف نهار کارگاه بعدی در خصوص آسیب شناسی مصرف مواد روانگردان و داروهای اعتیاد آور نوپدید بود که آقای دکتر حسین بیگلری مدیر گروه پیشگیری از بیماری های مرکز بهداغشت استان به عنوان مدرس مطالب مفیدی را به دانشجویان ارائه نمودند . کارگاه پنجم که در خصوص آسیب شناسی فضاهای مجازی بود توسط آقای امیر حسین افکاری از کارشناسان پلیس فتا کرمانشاه تدریس شد و در خصوص خطرات فضاهای مجازی برای دانشجویان مطالب مهمی را بیان کردند . کارگاه پس از پذیرایی و اجرای پس آزمون و نظر سنجی در ساعت 17 عصر پایان یافت .

مشاور7-4
مشاور7-3مشاور7-5
مشاور7-2 مشاور7-6

۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۳:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید