اخبار

تعمیرات و تجهیز خوابگاههای دانشجویی قبل از آغاز سال تحصیلی به اتمام می رسد

تعمیرات و تجهیز خوابگاههای دانشجویی قبل از آغاز سال تحصیلی به اتمام می رسد

به گزارش مفدا کرمانشاه ،  معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:با توجه به شروع سال تحصیلی جدید اقدامات اساسی در سطح خوابگاه‌های دانشگاه انجام شده و برخی از آنها نیز به زودی به اتمام خواهد رسید.
بر اساس این گزارش ، بابک امیری رئیس  اداره خوابگاه های دانشجویی دانشگاه گفت : با توجه به وجود پنج سایت خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه حضور مسوولین و نظارت بر حسن اجرای فعالیت ها موجب سرعت بخشیدن به مراحل آماده سازی خوابگاهها شده است. تعویض موکت های فرسوده ، سم پاشی کلیه خوابگاهها  ، خرید آب سردکن ، تجهیز کلیه آشپزخانه های خوابگاهها به اجاق گازهای صنعتی  و ... از جمله اقداماتی است که جهت آماده سازی خوابگاهها برای پذیرایی از دانشجویان در سال جدید تحصیلی  در حال انجام می باشد.
در خوابگاه شهید مفتح خواهران با توجه به قدمت بالای این خوابگاه نیز اقدامات اساسی شامل: به روز کردن تاسیسات و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، حمام ، آغاز ساخت اتاق نگهبانی و سرپرستی و نصب حفاظ پنجره های این خوابگاه می‌شودکه در حال انجام است که امیدواریم حاصل این اقدامات مورد رضایت دانشجویان ساکن این خوابگاه قرار گیرد.همچنین به عنوان یکی از مهمترین اقدامات باید به راه اندازی سامانه اتوماسیون خوابگاه جهت انتخاب اتاق و هم اتاقی دانشجویان خوابگاهی که با همکاری و طراحی  واحد
it معاونت فرهنگی ، دانشجویی انجام پذیرفته  اشاره نمود.

۷ شهریور ۱۳۹۵ ۱۱:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید