اخبار

سامانه اتوماسیون خوابگاه نسبت به انتخاب هم اتاقی و اتاق راه اندازی شد

سامانه اتوماسیون خوابگاه نسبت به انتخاب هم اتاقی و اتاق راه اندازی شد

 

به گزارش مفدا کرمانشاه ،  معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:سامانه اتوماسیون خوابگاه نسبت به انتخاب هم اتاقی و اتاق راه اندازی شد .

بر اساس این گزارش ، حسین زرین فام مدیریت دانشجویی دانشگاه گفت : در راستای ارائه  خدمات رفاهی ، تسهیل و تسریع در  ارائه خدمات ، انتخاب اتاق و  هم اتاقی در سال تحصیلی 96- 95 از طریق سیستم الکترونیکی  خوابگاه  انجام می‌شود . لذا خواهشمند است با مطالعه دقیق این اطلاعیه ، از روز دوشنبه 08/06/95 تا روز شنبه 20/06/95 با مراجعه به سامانه  اتوماسیون خوابگاه  نسبت به انتخاب هم اتاقی و اتاق برای سال تحصیلی 96-95 اقدام نمایید . تاکید می گردد عدم مراجعه و ثبت تقاضا در مهلت مذکور ، به منزله انصراف از سکونت در نیمسال آینده تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نمی‌شود . لذا شایسته است به دوستان خود نیز اطلاع رسانی فرمایید . همچنین دانشجویان گرامی تا مورخه 21/06/95 میبایست درخواست اینترنتی خوابگاه را نیز انجام دهند.

  1. طبق مقررات صندوق رفاه دانشجویان ، بدلیل اتمام سنوات رفاهی و کمبود ظرفیت خوابگاه ، اتوماسیون به دانشجویان زیر اجازه انتخاب اتاق و هم اتاقی و ثبت تقاضای اسکان نمی‌دهد .

کارشناسی پیوسته ورودی مهر 91و قبل از آن

کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ورودی مهر 93 و قبل از آن

کارشناسی ارشد ورودی بهمن 92 و قبل از آن

دکتری ورودی مهر 88 و قبل از آن    

تبصره : این عزیزان در صورت نیاز ضروری به اسکان ، حداکثر تا تاریخ 25/06/95 برای ثبت درخواست  خوابگاه  به مسئول خوابگاه خود مراجعه نماید .

2 - دانشجویان بین الملل- بورسیه میهمان-انتقال موقت  ودانشجویانی که به هر دلیلی در ترم آینده مشغول به تحصیل نمی باشند. امکان ثبت درخواست از طریق اتوماسیون را ندارند.

 3  -پیرو  اطلاع قبلی به کلیه دانشجویان ساکن خوابگاه ؛ملاک عمل جهت تخصیص اتاق در سال تحصیلی 96-95 ثبت نام اینترنتی اتاق و هم اتاقی بوده و اتاق به دانشجویانی تخصیص داده میشود که در سامانه اسکان  درخواست خود را ثبت نموده باشند.

 4 بر اساس تصمیم کمیته اسکان به دانشجویانی که مقررات سکونت خوابگاه را رعایت ننمایند و یا نسبت به تحویل اتاق و تسویه با مسئول خوابگاه در پایان هر سال تحصیلی اقدام نکنند علاوه بر اینکه هزینه کامل یک ترم تحصیلی برای این دانشجویان منظور خواهد شد در سال تحصیلی آینده  نیز خوابگاه تعلق نخواهد گرفت.

نحوه انتخاب اتاق و هم اتاقی :

الف گزینش هم اتاقی :

دانشجویان محترم دقت فرمایید هم اتاقی های خود را از افرادی انتخاب نمایید که شرایط ذیل را داشته باشند.زیرا پس از انجام مراحل ثبت نام و انتخاب اتاق امکان حذف و جابه جایی وجود ندارد.

1 دانشجویان ساکن هر خوابگاه فقط میتوانند در خوابگاه خود نسبت به ثبت درخواست اتاق و هم اتاقی اقدام نمایند در صورت انتخاب خوابگاه دیگر درخواست انها باطل میگردد.

2 هم اتاقی از افرادی باشند که متقاضی استفاده از خوابگاه در سال تحصیلی 96-95 باشند. و اینکه در سال تحصیلی آینده  دانشجو خواهند بود و احتمال ترک تحصیل یا میهمان شدن و ............. را ندارند. در صورت ثبت نام دانشجویانی  که واجد شرایط اسکان نباشند  ضمن اینکه دانشجو به کمیته انظباطی دانشگاه معرفی  خواهد شد، از تمامی امکانات رفاهی ائم از خوابگاه ،تغذیه،  کمک هزینه تحصیلی، وام و ..... تا پایان تحصیل محروم خواهد شد.

3 هر دانشجو فقط میتواند در یک اتاق  ثبت نام نماید .در غیر اینصورت از لیست نهایی حذف خواهند شد.

ب -  ثبت اطلاعات در سامانه اسکان

1 مراجعه به صفحه اصلی سایت دانشگاه سامانه اسکان خوابگاه-از منوی  -اطلاعات دانشجو -نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام نمایید

 2 یک قطعه عکس 4*3 با فرمت jpgبا حجم کمتر از 240kb

 3  پس ازثبت اطلاعات   ؛ دانشجویان میبایست وارد منوی انتخاب اتاق شده  و خوابگاهی را  که در آن ساکن میباشند را انتخاب نماید.

4 در گام بعد اتاقهای تخصیص داده شده و ظرفیت ان نمایش داده میشود . دانشجویان  با انتخاب یک اتاق از اتاقهای تخصیص داده شده سپس  انتخاب یک تخت  کلید تایید رزرو اتاق و تخت  را انتخاب  نمایند

5 در گام بعدی از منوی -چاپ فرم -  از عملیات انجام شده پرینت تهیه شود.و در ابتدای سال تحصیلی  تحویل مسئول خوابگاه گردد.

6 دقت نمایید تعداد نفرات اعضای اتاق  با توجه به ظرفیت اتاقهایی  که تخصیص داده شده است  منطبق باشد.

7 نظر به اینکه تخصیص اتاق پس از تکمیل شدن   اعضای اتاق  انجام میگردد .سرعت در انتخاب اتاق و هم اتاقی تاثیر بسزایی در تخصیص اتاق  دارد.

8 در انتخاب اتاق و هم اتاقی دقت نمایید زیرا پس از انجام مراحل ثبت نام و انتخاب اتاق امکان حدف و جابجایی وجود ندارد.

9-  فقط اتاقهایی که با ظرفیت کامل تکمیل گردیده است تایید و رزرو خواهد شد. در صورتیکه ؛ تعداد هم اتاقی  انتخاب شده کمتر از ظرفیت اتاق واگذاری باشد .اتاق توسط سرپرست خوابگاه تکمیل ظرفیت خواهد شد.

لطفا"  در انجام مراحل دقت فرمایید  و از تکمیل مراحل ثبت نام اطمینان کسب کنید . بعد از ارسال امکان حذف و یا جابجایی در گروه‌های نمی‌باشد.

دانشجویان محترم در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال در روند ثبت نام  از روز شنبه در ساعات و روزهای اداری می توانید با شماره تلفن 38368863 آقای مهندس جوادیان تماس حاصل نمایید.

 

تذکر:خوابگاه بوستان 2

اتاقهای با ظرفیت 4 نفره مختص دانشجویان رشته های ؛پزشکی دندان پزشکی- داروسازی ورودی سال 89-و 90 و اتاق های    203-215-315- 314 مختص دانشجویان مقطع  دستیاری میباشد .

 

تذکر :خوابگاه مفتح 37/38

اتاقهای با ظرفیت 4 نفره مختص دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته ورودی های 91-92-93 میباشد و با توجه به محدود بودن اتاقهای 4 نفره جهت دانشجویان کارشناسی ورودی91 92-93 اولویت با گروههای می باشد که سریعتر درخواست خود را جهت رزرو اتاقهای مذکور در سیستم ثبت و تکمیل نمایند . لازم به ذکر است در صورت تکمیل شدن اتاقهای مذکور سایر دانشجویان کارشناسی پیوسته ورودی سالهای 91-92-93 که که موفق به انتخاب اتاقهای مذکور نشوند میتوانند در اتاقهای 8 نفره درخواست خود را ثبت نمایند و حق هیچ گونه اعتراضی را ندارند.

 


سامانهدر صورت تمایل بر روی فایل PDF کلیک نمایید

دانشجوی گرامی  جهت ثبت نام در سامانه می توانید بر روی  لینک روبرو کلیک نمایید :  http://5.63.15.31/drom


۸ شهریور ۱۳۹۵ ۱۲:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید