اخبار

برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز با حضور حاج آقا سرگزی نماینده ستاد اقامه نماز کشور در دفتر معاونت فرهنگی دانشجویی

برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز  با حضور حاج آقا سرگزی نماینده ستاد اقامه نماز کشور در دفتر معاونت فرهنگی دانشجویی

جلسه ستاد اقامه نماز در مورخ 19 مهرماه سالجاری ، با حضور حاج آقا سرگزی نماینده ستاد اقامه نماز کشور و حاج آقا مولوی مدیر ستاد اقامه نماز استان و معاون فرهنگی دانشجویی و اعضاء محترم در دفتر معاونت فرهنگی دانشجویی تشکیل گردید .

در ابتدا جلسه دکتر رضا علی بخشی معاون فرهنگی دانشجویی ، ضمن خوشامد گویی به اعضاء محترم در خصوص اقامه نماز در سطح مراکز بطور مستمر و برنامه ریزی آموزشی بصورت سالیانه برای مبلغین نماز در سطح مراکز و تاکید بر ساخت و سازهای نمازخانه ها دربیمارستانها  و اثراث مثبت آن بر روح و روان آدمی و در زمینه طرح انطباق و الگوی لباس بیمار که باید در این زمینه باید الگو سازی شود مطالبی را بیان داشتند . 
سپس حاج آقا سرگزی نماینده ستاد اقامه نماز کل کشور در خصوص سلامت جسمی و تاثیر نماز در بهبودی و شفابخشی بیماران و  همچنین هدف اصلی ستاد اقامه نماز که تقویت نمازهای اول وقت،تجهیز ، بهسازی و فضاسازی محوطه نماز در مراکز مختلف  می باشد و اعتبارات عمرانی خاص در این زمینه در نظر گرفته شده مطالبی را عنوان نمودند .  و در ادامه جلسه حاج آقا مولوی نیز مدیر ستاد اقامه نماز استان با تاکید بر ساخت مسجد و نمازخانه در ساخت و سازهای عمرانی بصورت چارچوبی مشخص مطالبی را بیان نمودند  و قرار شد که در ادامه برنامه های فرهنگی و استقرار نمازخانه ها در مراکز و در جایگاهی مناسب و استقرار روحانیون در مراکز ، جهت ترویج  فرهنگ نماز  یک دوره آموزشی ثابت جهت  روحانیون بطور متمرکز با هماهنگی  مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در نظر گرفته شود .
در پایان جلسه نیز از طرف ستاد اقامه نماز کل کشور به دلیل فعالیت  چشمگیر و مثبت در طرح  اقامه نماز بیماران و بهیاران در مراکز آموزشی درمانی  دانشگاه و مراکز تابعه، هدایایی به رسم یادبود به معاون فرهنگی دانشجویی تقدیم گردیددر پایان جلسه نیز از طرف ستاد اقامه نماز کشور به دلیل فعالیت  چشمگیر و مثبت در طرح  اقامه نماز بیماران در مراکز آموزشی درمانی  دانشگاه و مراکز تابعه، هدایایی به رسم یادبود به معاون فرهنگی دانشجویی تقدیم گردید. ضمنا مراکز آموزشی ، درمانی امام رضا(ع) ، طالقانی و بیمارستانهای :امام خمینی (ره) شهرستان سنقر ،شهید چمران شهرستان کنگاور و الزهراء گیلانغرب در حوزه احکام نماز بیماران تقدیر به عمل آمد .

اقامه نماز 5
اقامه نماز 4 
اقامه نماز 2 اقامه نماز 3

 

 

۱۹ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید