اخبار

تور آموزشی مهارت های زندگی ویژه دانشجویان جدیدالورود رشته پزشکی برگزار گردید

تور آموزشی مهارت های زندگی ویژه دانشجویان جدیدالورود رشته پزشکی برگزار گردید

تور یک روزه آموزش مهارت  های زندگی ویژه دانشجویان جدیدالورود رشته پزشکی در روز دوشنبه مورخ دهم آبانماه سالجاری از ساعت 8 صبح الی 16:30 در مجتمع بوستان برگزار گردید . در این دوره آموزشی 77نفر از دانشجویان گروه A پزشکی شرکت نمودند .
سرکار خانم عباسپور ، رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان در این برنامه حضور داشته و ضمن خوشامدگویی به دانشجویان پس  از اجرای پیش آزمون به بیان کلیات و ضرورت آموزش مهارت های  زندگی و مهارت ارتباط موثر پرداختند . سپس جناب آقای دکتر گل محمدیان عضو محترم هیئت علمی دانشگاه رازی و جناب آقای دکتر فروغی عضو محترم هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به ترتیب مهارت قاطعیت و مدیریت استرس و مدیریت زمان آموزش دادند .
برنامه های بعدازظهر این تور یک روزه به آسیب شناسی مصرف مواد روانگردان و اعتیادهای نوپدید و آسیب شناسی فضای مجازی اختصاص یافت . جناب آقای  دکتر بیگلری معاون مدیرکل پیشگیری و مبارزه با بیماری ها ، مواد روانگردان رایج ، عوارض و پیامد مصرف و باورهای اشتیباه درباره مصرف مواد و الکل را بیان نمودند ، جناب آقای نجفی از کارشناسان پلیس فتا نیز به آسیب شناسی فضای مجازی و ضرورت احتیاط های لازم در فضای مجازی را پرداختند . کارگاه با اجرای پس آزمون و نظر سنجی  به پایان رسید .

مشاوره 11-12
مشاوره 11-11
مشاوره 11-10
مشاوره 11-9
مشاوره 11-8
مشاوره 11-7
مشاوره 11-6
مشاوره 11-5
مشاوره 11-4
مشاوره 11-3
مشاوره 11-2

۱۱ آبان ۱۳۹۵ ۱۰:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید