اخبار

اولین نشست منطقه‌ای انجمن‌های علمی-دانشجویی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی غرب کشور ،

اولین نشست منطقه‌ای انجمن‌های علمی-دانشجویی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی غرب کشور ،
۱۵ آبان‌ماه در دانشگاه علوم‌پزشکی همدان آغاز به کار کرد.
اولین نشست منطقه‌ای انجمن‌های علمی-دانشجویی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی غرب کشور ، صبح امروز ۱۵ آبان‌ماه در دانشگاه علوم‌پزشکی همدان آغاز به کار کرد.
 مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت در نشست منطقه‌ای انجمن‌های علمی دانشجویی منطقه غرب: انجمن‌های علمی در فرهنگ‌سازی سلامت و تغییر رفتار، نقش ترویجی دارند/ دانشجوی توانمند، آینده را پیش‎بینی می‌کند
 در کشورهای پیشرفته پرداختن به نظام سلامت بسیار مورد توجه است و به فرهنگسازی و تغییر رفتارها هم بسیار تأکید می‎شود که این موضوع، نشان دهنده میزان اهمیت انجمن‎ها برای فعالیت‌های ترویجی در این حوزه است.
دانشجوی توانمند متناسب با زمانه، فردی است که آینده را پیش‎بینی می‌کند؛ زیرا امروزه مباحث درون‏‌بخشی که حاصل تعامل دانش آموخته‎های رشته‌های مختلف است، بسیار مورد توجه است.
علم‌آموزی، آموزش و پژوهش از رسالت‌های دانشگاه‎ها و ارائه راهکارهای خلاقانه  از وظایف انجمن‌های علمی دانشجویی  است.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان در نشست انجمن‌های علمی دانشجویی منطقه غرب: برای اهداف والای علمی باید از فعالیت‌های سلیقه‌ای پرهیز کرد/ ضرورت همسویی برای دستیابی به اهداف
انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روزهای 15 و 16 آبان 95 در این نشست شرکت کردند. که خانم یزدانی دبیر انجمن علمی دانشجویی ابن سینا به نمایندگی تمام انجمن ها  صحبت کردند.
۱۶ آبان ۱۳۹۵ ۱۳:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید