اخبار

تور مهارت های زندگی ویژه دانشجویان جدیدالورود ، دانشکده پیراپزشکی برگزار گردید

تور مهارت های زندگی ویژه دانشجویان جدیدالورود ، دانشکده پیراپزشکی برگزار گردید

تور مهارت های زندگی ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشکده پیراپزشکی در روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ 14و15 آذرماه سالجاری از ساعت 8 صبح الی 17:30 در مجتمع بوستان برگزار گردید . در این دوره آموزش 115 نفر از دانشجویان رشته های هوشبری ، اتاق عمل ، علوم آزمایشگاهی ،فناوری اطلاعات سلامت ، رادیولوژی و پزشکی هسته ای شرکت نمودند . آقای دکتر علی بخشی معاون فرهنگی دانشجویی و خانم دکتر رضوان مدنی رئیس دانشکده پیراپزشکی در این جمع حضور یافتند و دوران دانشجویی را به عنوان یکی از سرنوشت ساز ترین دوران زندگی دانستند و بر ضرورت یادگیری مهارت های زندگی برای رسپری کردن این دوران و ارتقاء جایگاه علمی و اخلاقی تاکید کردند . دکتر علی بخشی گذراندن موفقیت آمیز دوران تحصیل را امر به معروفق در دانشگاه معرفی نمودند .
در ادامه نیز خانم عباسپور رئیس اداره مشاوره مهارت ارتباط موثر را آموزش دادند و آقای فرید عباسی ، مهارت جراتمندی و قاطعیت را طی دو روز متوالی به دانشجویان آموزش دادند . و خانم دکتر حسینی و خانم سعیدی نیز مدیریت استذرس و زمان را به دانشجویان این گروه آموزش دادند .
از برنامه های بعدازظهر این تور دو روزه به آسیب شناسی مصرف مواد روانگردان و اعتیادهای نوپدید و آسیب شناسی فضای مجازی اختصاص یافت . آقای دکتر بیگلری معاون مدیرکل پیشگیری و مبارزه با بیماریها ، مواد روانگردان رایج ، عوارض و پیامد مصرف و باورهای اشتباه درباره مواد و الکل را بیان نمودند . آقای نجفی از کارشناسان پلیس فتا نیز به آسیب شناسی فضای مجازی و ضرورت احتیاط های لازم در فضای مجازی پرداختند . کارگاه با اجرای پس آزمون و نظر سنجی به پایان رسید .

دی ماه 94-مشاوره 6
دی ماه 94-مشاوره 5
دی ماه 94-مشاوره 4
دی ماه 94-مشاوره 3
دی ماه 94-مشاوره 2
دی ماه 94-مشاوره 1

۲۱ آذر ۱۳۹۵ ۱۲:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید