اخبار

امکان چهار منو شدن غذا فراهم می شود

امکان چهار منو شدن غذا فراهم می شود

مسئول اداره تغذیه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اضافه شدن بوفه در سلف دانشگاه، از چهار منو شدن غذا در شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.
آرش نجفی با اشاره به اینکه کسب رضایت حداکثری دانشجویان در دستور کار اداره تغذیه قرار گرفته است، اظهار کرد: برای کسب رضایت دانشجویان تمام تلاش خود را به کار می بریم تا غذایی با کیفیت در اختیار دانشجویان قرار بگیرد.

وی افزود: سلف دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به طور میانگین در سال حدود 400 هزار پرس غذا پخت می کند که در روز های معمولی به طور میانگین 1300 غذا برای نهار و 700 پرس غذا برای شام می باشد.

نجفی با بیان اینکه برای افزایش رضایت مندی دانشجویان درصدد هستیم قدرت انتخاب آنها را برای انتخاب غذا بالا ببریم، تصریح کرد: برای دست یابی به این رضایت مندی قصد راه اندازی بوفه در سلف هستیم که به عنوان منوی چهارم به منو های قبل اضافه شود.

وی اظهار کرد: این بوفه مانند یک سوپر مارکت است و دانشجویان به ازای ژتون خود می توانند از آن خرید کنند. و اگر هم نیاز بیشتری داشتند می توانند مابه تفاوت آن را با هزینه شخصی پرداخت کنند.

رئیس اداره تغذیه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سلف دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را یکی از بهترین سلف ها از نظر کیفیت و کمیت در سطح کشور عنوان کرد و افزود: امیدوایم که رضایت اکثریت دانشجویان را به دست بیاوریم.

۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ۰۳:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید