اخبار

دکتر غلامی در جمع خبرنگاران مفدا کرمانشاه: از سیاسی کاری بپرهیزید/ مفدا رسانه دانشجویان است

دکتر غلامی در جمع خبرنگاران مفدا کرمانشاه: از سیاسی کاری بپرهیزید/ مفدا رسانه دانشجویان است
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جمع خبرنگاران مفدا کرمانشاه با اشاره به اهمیت حوزه رسانه و اطلاع رسانی، تصریح کرد: فراجناحی عمل کنید واز سیاسی کاری بپرهیزید، همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که مفدا رسانه دانشجویان است.

دکتر محمدرضا غلامی ضمن ابرازخوشحالی از برگزاری این جلسه گفت: رسالت اصلی مفدا این است که تمام اخبار دانشجویی و اخبار مربوط به حوزه ی فرهنگی شبکه هارا پوشش دهد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه مفدا همانند درختی است که تازه شروع به رشد کرده، از حمایت کامل خود برای پیشرفت این مجموعه خبرداد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از دبیران سرویس های خبری مفدا خواست برنامه ریزی جامعی برای پیشبرد امور داشته باشند و واقع گرایانه ومنطقی درمواجهه بامسائل  برخورد کنند.

وی ظرفیت های پایگاه خبری مفدا را بالاتر از آنچه تاکنون اتفاق افتاده دانست و به خاطر اینکه در سال گذشته به دلیل الزام رسیدگی به امور زلزله زدگان از رسیدگی به مفدا غفلت شده است، از فعالین این مجموعه دلجویی کرد.

از سیاسی کاری بپرهیزید

غلامی همچنین با اشاره به اینکه  مفدا نهادی نوپاست تاکید کرد: دبیران سرویس های خبری این مجموعه باید تمام تلاش وکوشش خود را برای استفاده از ظرفیت های موجود به کار گیرند.

وی خطاب به تمام خبرنگاران مفدا توصیه کرد: فراجناحی عمل کنید واز سیاسی کاری بپرهیزید.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، حفظ صداقت وعدالت در انعکاس اخبار رامهمترین رکن فعالیت خبری دانست و ادامه داد، عملکرد مفدا باید به گونه ای باشد که کرامت اشخاص ومنافع سیستم حفظ شود.

مفدا برای دانشجویان است

غلامی از دبیران سرویس ها خواست با دیدگاه مثبت روبه جلو برای پیشرفت امور برنامه ریزی کنند و با دیدگاه انتقادی که به دنبال تخریب نباشد پیگیر مسائل باشند.

 وی تاکید کرد: تمام این مجموعه خبری باید بدانند تعامل سازنده سبب پیشرفت امور خواهد شد وفعالیت ها باید به نحوی صورت گیرد که دانشجویان یقین حاصل کنند مفدا برای آنهاست وقرار است صدای ایشان را منعکس کند.

موانعی که بر سر راه مفدا قرار دارد را حل می کنیم

  معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وعده داد: تمام موانع ومشکلات مجموعه خبری مفدا برای پیشرفت را پیگیری وتا حد ممکن رفع خواهد کرد.

وی در پاسخ به درخواست حجم اینترنت مشخص برای فعالان پایگاه خبری مفدا که از سوی مهساصاحبی، دبیرسرویس صنفی رفاهی مطرح شد، گفت: به این مورد رسیدگی می شود وسعی خواهیم کرد حجم مشخصی رادر اختیار مجموعه فعال قراردهیم.

دکتر غلامی همچنین در خصوص لزوم رسیدگی به اعضای مفدا که از طرف کیمیا ثمینی، دبیرسرویس علمی آموزشی مجموعه مطرح شد، وعده داد به این مهم رسیدگی شده ومتعاقبا اعضا در جریان اقدامات صورت گرفته قرار خواهند گرفت.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  درمورد مشکل هماهنگی وپاسخگویی انجمن ها وتشکل ها به پایگاه خبرگزاری مفدا که از سوی فاطمه شکربیگی، دبیرسرویس فرهنگی مفدا مطرح شده بود توضیح داد: این هماهنگی و توجیه شدن اعضای فعال تشکل ها به زودی انجام خواهد شد.

 وی افزود: در این خصوص باید ازاین به بعد در تمام مراسمات، مفداخبرنگار اعزامی داشته باشد ومجدانه پیگیر انعکاس اخبار دانشجویی و فرهنگی دانشگاه باشد.

درپایان دکتر غلامی به درخواست رسیدگی بیشتر به دانشجویان ورزشکار که خواسته مهساچوگان، دبیرسرویس ورزشی مفدابود، پاسخ مثبت داد وتاکید کرد تا آنجاکه مقدور باشد به امور دانشجویان ورزشکار رسیدگی خواهد شد.

۲۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید