اخبار

عزاداری سرور وسالار شهیدان در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)

عزاداری سرور وسالار شهیدان در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)
به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان کاروان زیارتی متشکل از 80 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و 40 نفر از دانشجویان دانشگاه رازی راهی مشهد مقدس شدند .
 این اردو که به دعوت دو تن از خادمین حرم مطهر امام رضا (ع) که بمناسبت میلاد آن امام همام به کرمانشاه آمده بودند برگزار شد ،  ویژه دانشجویانی بود که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده بودند . بر پایه این گزارشدانشجویان با استقبال و میهمان نوازی خادمان حرم رضوی در حسینیه بیت الرضا (ع) اسکان یافتند . شرکت در نماز صبح روز جمعه و دعای ندبه زیارت حرم مطهر و حضور در مراسم سوگواری ابا عبداله الحسین (ع) و ابالفضل العباس  در روز تاسوعا در حرم از برنامه های اردوی دانشجویان در مشهد مقدس بود .
در مسیر برگشت نیز طبق برنامه از پیش تعیین شده کاروان زیارتی در استان همدان میهمان هیئت عزاداران حضرت ابا عبداله الحسین (ع) گردیدند و پس از صرف نهار  نذری به سمت کرمانشاه حرکت کردند . برگزاری 4 مسابقه فرهنگی و اهداء جوایز به برندگان –پخش سی دی های مداحی و مذهبی و پرسش و پاسخ دانشجویان با مسئولین اردو از دیگر برنامه های این اردوی زیارتی بود .
۹ دی ۱۳۸۸ ۱۰:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید