اخبار

انجمن علمی آموزشی ابن سینا با مساعدت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه ، به منظور ارتقاء مهارت ها و سطح آگاهی اعضای انجمن و سایر دانشجویان دانشگاه اقدام به برگزاری 2 کارگاه نمود .

انجمن علمی آموزشی ابن سینا  با مساعدت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه ، به منظور ارتقاء مهارت ها و سطح آگاهی اعضای انجمن و  سایر دانشجویان دانشگاه اقدام به برگزاری 2 کارگاه نمود .

 کارگاه اول با عنوان " نحوه ی ارائه ی مقاله به صورت پوستر و سخنرانی " که چهارشنبه مورخ 12 خرداد1395 در مرکز مطالعات و توسعه ی آموزش علوم پزشکی و با حضور بیش از 70 نفر از اعضا و سایر دانشجویان دانشگاه به مدت 4 ساعت برگزار گردید . شرکت کنندگان دراین کارگاه  طراحی پوستر و اسلاید سخنرانی،نحوه ی  ارائه صحیح پوستر و سخنرانی را آموختند و با  معیار های قضاوت در مورد پوسترها و سخنرانی ها آشنا شدند . کارگاه دوم با عنوان " چگونه کارگاهی تاثیر گذار برگزار کنیم ؟" پنج شنبه مورخ 13 خرداد 1395 در مرکز مطالعات و توسعه ی اموزش علوم پزشکی برگزار شد.ظرفیت این کارگاه 30 نفر و ویژه اعضای ابن سینا بود در این کارگاه با ارائه 15 گام به شرکت کنندگان مراحل مختلف نحوه برگزاری یک کارگاه آموزشی پژوهشی از ابتدا ( ایده خام) تا - انتها ( ارزشیابی و جمع بندی) با تاکید بر کارگروهی ارائه شد. قابل ذکر است که اعضای شرکت کننده در این کارگاه می توانند با سپری کردن 3 کارگاه دیگر در انجمن عنوان " آموزشگر ویژه ی ابن سینا " را کسب نمایند.
890

 
 
 

۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید