اخبار

المپیاد نهم به لحاظ کمی ، بیشترین حجم شرکت کننده را دارد

معاون فنی اجرایی المپیاد اظهار داشت : سطح کیفی مسابقات بالاتر رفته ، به جهت اینکه نفرات برتر سالهای قبل در این المپیاد حضور دارند
مقدم منش ، معاون فنی اجرایی نهمین المپیاد دانشجویان پسر دانشگاههای علوم پزشکی کشور در وزارتخانه متبوع با عنوان مطلب فوق افزود : المپیاد قبل 10 رشته ورزشی را به میدان برد در حالیکه در این المپیاد شاهد فعالیت 11 رشته هستیم . مقدم منش گفت : بعضی از رشته های دسته یک مثل والیبال و فوتبال و همچنین رشته های بدمینتون و تنیس روی میز مسابقه ورودی داشته و در این رشته ها شش تیم برتر مسابقات سال قبل حضور دارند . وی عنوان کرد : در زمینه شطرنج که بصورت انفرادی برگزار می شود بهترین نفرات سال قبل انتخاب شده اند .
معاون فنی اجرایی المپیاد اظهار داشت : سطح کیفی مسابقات بالاتر رفته ، به جهت اینکه نفرات برتر سالهای قبل در این المپیاد حضور دارند
ایشان با اشاره به اینکه رشته دو و میدانی 260 نفر شرکت کننده دارد اضافه نمود : قصد داریم برای دوره های آینده این رشته را به سطح مطلوب تری برسانیم .
مقدم منش گفت : قرار بر این است که مسابقات تک رشته ای زمینه ساز شناسایی شرکت کنندگان نخبه شوند . به این معنی که بعد از هر المپیاد و در آخر هر سال با وزارت علوم ، دانشگاههای آزاد ، پیام نور و علمی کاربردی به عنوان مراکز عالی ، المپیاد ملی برگزار گردد و طی آن تیم های برتر حضور پیدا کنند تا از بین شان استعدادهای برتر توسط فدراسیون ورزش های دانشگاهی به منظور تشکیل تیم های ملی دانشجویی کشور ، انتخاب شوند .
مقدم منش در خصوص میزان جوائز نفرات اول تا سوم در المپیاد نهم بیان داشت به نفرات اول ، هر یک 250 هزار تومان ، دوم 200 و سوم 150 هزار تومان بصورت کارت هدیه تعلق می گیرد .
۷ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۹:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید