اخبار

دوران دانشجویی دوران حضور فعال در جامعه است

دوران دانشجویی دوران حضور فعال در جامعه است
دبیر انجمن علمی، دانشجویی نورال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دوران دانشجویی دوران حضور فعال در جامعه است، بنابراین من از تمامی دانشجویان خصوصا دانشجویان جدیدالورود می خواهم که فعالیت های علمی و اجرایی خود را بیشتر و با آمادگی بهتری در جامعه حاضر شوند.

پدرام عزیزیان"، دبیر جدید انجمن علمی، دانشجویی نورال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مفدا اظهار داشت: انجمن علمی، دانشجویی نورال در سال ۹۷ با هدف بالا بردن سطح علمی، تلاش برای رفع مشکلات و کمک به دانشجویان این رشته در راستای انجام فعالیت های علمی تشکیل شد و از اهم فعالیت های این انجمن می توان به برگزاری کارگاه های مختلف علمی، پژوهشی، ترجمه کتاب  و انتشار نشریه علمی رادیکال آزاد که خاص و ویژه دانشجویان این رشته می باشد، اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که رشته پزشکی هسته ای رشته ای نوپا است به مراتب مشکلات صنفی و آموزشی زیادی برای دانشجویان به وجود می آید که به عنوان عضو کوچکی از خانواده پزشکی هسته ای تصمیم گرفتم که عضو انجمن شوم و در انتخابات شرکت نمایم تا به همراه سایر دوستانم در این انجمن در جهت رفع مشکلات این رشته تلاش کنیم و حرف های خود را به گوش مسئولین برسانیم. از طرفی انجمن علمی، دانشجویی بستری را فراهم می کند که می توان با سایر دانشجویان به تبادل نظر و در نهایت به یک جمع بندی جامع و کامل تری دست یافت.

عزیزیان تصریح کرد: طبق اساس نامه انجمن های علمی، دانشجویی تمامی دانشجویان رشته پزشکی هسته ای عضو انجمن به حساب می آیند ولی افراد برای عضویت در شورای مرکزی که شامل پنج عضو اصلی و دو عضو علل البدل بوده، بایستی در انتخابات انجمن که سالانه به همت معاونت فرهنگی، دانشجویی برگزار می گردد، شرکت نمایند که خوشبختانه در این دوره از انتخابات بنده با کسب حداکثر آرا توانستم به عنوان دبیر انتخاب شوم. هم چنین با اعلام فراخوان هایی متعدد از سوی انجمن در کانال های اطلاع رسانی دانشگاه این امکان برای سایر دانشجویان علوم پزشکی کشور نیز وجود خواهد داشت که در فعالیت ها شرکت نمایند.

وی در ادامه از نحوه فعالیت های فوق برنامه انجمن که با توجه به مجازی بودن دانشگاه ها و در پی اپیدمی بیماری کووید ۱۹ به وجود آمده است خبر داد و خاطر نشان کرد: متاسفانه در شرایط کنونی کشور و به دنبال آن تعطیلی دانشگاه ها و پیگیری مسائل و امور درسی به صورت مجازی، توانستیم با برگزاری گارگاه ها، گفتمان ها، وبینار ها و سایر فعالیت هایی که امکان برگزاری آن به صورت مجازی وجود دارد، به امر آموزشی، پژوهشی و سایر فعالیت ها فوق برنامه دانشجویان در انجمن بپردازیم.

دبیر جدید انجمن نورال ادامه داد: ما همواره تلاش کردیم با ارائه یک اساس نامه کامل و جامع نظم لازم را به ساختار انجمن ببخشیم، اما در حال حاضر تلاش می کنیم مشکلات و اعتراضات دانشجویان را تا جایی که ممکن هست برطرف و امور مربوط به دانشجویان پزشکی هسته ای را به گوش مدیر گروه و مسئولین برسانیم که با پیگیری اساتید مشکلات تا حدودی رفع گردد. هم چنین با برگزاری جلسات مختلف توسط شورای مرکزی انجمن مشکلات و مسائل موجود را شناسایی کرده و راهکارهایی را به منظور بالا بردن سطح علمی دانشجویان ارائه دادیم که لازم است از همین جا از اعضای انجمن تقدیر نمایم.

این دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان گفت: دوران دانشجویی دوران حضور فعال در جامعه است، بنابراین من از تمامی دانشجویان خصوصا دانشجویان جدیدالورود می خواهم که فعالیت های علمی و اجرایی خود را بیشتر و با آمادگی بهتری در جامعه حاضر شوند.

۲۰ دی ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید