اخبار

برگزاری دورهمی دخترانه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)

برگزاری دورهمی دخترانه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)
به همت بسیج دانشجویی، دورهمی دخترانه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در خوابگاه دانشجویی شهید مفتح دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزارشد.

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دورهمی دخترانه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در محوطه خوابگاه شهید مفتح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور مسئولین در تاریخ 21 تیر ماه 1400 برگزار شد.

پس از تلاوت آیات قرآن کریم سخنران این مراسم، خانم نوروزی ضمن تبریک سالروز این ازدواج بی‌نظیر که به امر و دستور خدا بوده به سخنرانی حول محور انتخاب و معیارهای صحیح برای انتخاب همسر پرداخت.

وی افزود: لازمه یک انتخاب صحیح در ابتدا شناخت کافی از خود و سپس فرد مقابل می‌باشد و دو نفر برای اینکه بتوانند یک انتخاب صحیح داشتنه باشند باید به 7 بلوغ از نظیر بلوغ اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی، عاطفی و... رسیده باشد و هم‌چنین طرفین باید توانایی پذیرش مسئولیت در جامعه و خانواده را نیز پیدا کرده باشند.

در ادامه این مراسم: مولودی خوان  با خواندن شعرهایی در مدح حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) شور و نشاط معنوی به مراسم بخشید. و مراسم با برگزاری مسابقه بین دانشجویان پایان یافت.

۲۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۲۸
https://www.mefda.ir/service/universities/kermanshah |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید