اخبار

نشست مشترک معاون بهداشتی با اعضای شورای صنفی دانشگاه؛

نشست نمایندگان شورای صنفی دانشجویان با معاون بهداشتی برگزار شد

نشست نمایندگان شورای صنفی دانشجویان با معاون بهداشتی برگزار شد
به منظور پیگیری و بررسی مسائل مرتبط با واکسیناسیون و همکاری دانشجویان در این مراکز، نشست نمایندگان شورای صنفی دانشجویان با معاون بهداشتی برگزار شد.

به منظور پیگیری و بررسی مسائل مرتبط با واکسیناسیون و همکاری دانشجویان در این مراکز، نشست نمایندگان شورای صنفی دانشجویان با معاون بهداشتی در روز یکشنبه ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

 

 در ابتدای نشست دکتر شکیبا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن عرض خیر مقدم به اعضای شورای صنفی، بیان کردند: «برای ما بسیار باعث افتخار است که دانشجویان در شرایط کنونی با ما در پایگاه‌های واکسیناسیون همکاری می‌کنند».

 

در ادامه نشست، محمدحسین منصوری، دبیر کل شورای صنفی به پیگیری و بررسی مسائل مرتبط با واکسیناسیون پرداخت و مواردی از قبیل پرداخت شدن حق‌الزحمه دانشجویان فعال در مراکز واکسیناسیون، همکاری دانشجویان با مراکز، امکان ثبت نام مجدد برای دانشجویان داوطلب در امر واکسیناسیون، اولویت‌بندی فراخوان دانشجویان بر اساس ثبت نام و بستن قرارداد کاری با دانشجویان در جلسه مطرح شد و مسئولیت هماهنگی دانشجویان علوم پزشکی با شبکه بهداشت به دبیر شورای مرکزی شورای صنفی دانشجویان محول شد.

 

در طی نشست، دکتر شکیبا و سایر مسئولان، ضمن بیان انتظاراتی از قبیل تعهد به حضور در پایگاه‌های واکسیناسیون به صورت منظم و ضرورت رعایت شئونات و قوانین مراکز از سمت دانشجویان، خواستار رعایت قوانین مطرح شده شدند.

 

همچنین در رابطه با پرداخت حق‌الزحمه دانشجویان ذکر شد که پرداخت‌ها ماهیانه صورت می‌گیرد و پانزده روز هم روال اداری پرداخت‌ها طول می‌کشد. در خصوص دوز دوم واکسن اسپوتنیک نیز اعلام شد به محض رسیدن دوز دوم واکسن، به دانشجویان اطلاع‌رسانی خواهد شد و لازم به ذکر است که مهلت تزریق دوز دوم تا فاصله سه ماه از دوز اول امکان‌پذیر است.

 

در پایان، دکتر شکیبا عنوان کرد معاونت بهداشتی در حد توان  امکانات لازم را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید