اخبار

مراسم اختتامیه به منظور تجلیل و تقدیر از گروه جهادی الفکیل برگزار شد

مراسم اختتامیه به منظور تجلیل و تقدیر از گروه جهادی الفکیل برگزار شد
به منظور تجلیل و قدردانی از گروه جهادی درمانی الکفیل پس از گذشت ۷ روز فعالیت جهادگرانه و خدمت رسانی به مردم کم برخوردار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مراسم اختتامیه‌ای برگزار شد.

مراسم اختتامیه گروه جهادی درمانی الکفیل در تاریخ ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ به منظور تجلیل و قدردانی از اعضای این گروه جهادی با حضور دکتر محمدرضا غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، حجت الاسلام عبدالملکی مدیر گروه جهادی الکفیل، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهمن الماسی مدیر فرهنگی دانشگاه در اردوگاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه که با تلاوت آیات روح بخش کلام وحی آغاز شد، دکتر محمدرضا غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از گروه جهادی درمانی الکفیل، جهادگران حوزه سلامت، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: ارائه خدمات سلامت به اقشار کم برخوردار جامعه و برگزاری اردوهای جهادی برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به محرومان مناطق بی بضاعت ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام عبدالملکی مدیر گروه جهادی الکفیل پس از صحبت کردن درباره‌ی اهداف و فعالیت‌های این گروه، ضمن درخواست از دکتر محمدرضا غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در خصوص تشکیل گروه جهادی خاطر نشان کرد این فعالیت‌های جهادگرانه باید مستمر و ادامه دار باشد تا مردم بتوانند از خدمات بهداشتی درمانی در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شوند.

 

گفتنی است از تمامی کسانی که در این فعالیت جهادگرانه بهداشتی درمانی حضور فعال داشتند با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر به عمل آمد.

۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۱۱
مفدا کرمانشاه |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید