اخبار

برگزاری مراسم جشن میلاد کریم اهل بیت با حضور دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جمع دانشجویان

برگزاری مراسم جشن میلاد کریم اهل بیت با حضور دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جمع دانشجویان
شورای فرهنگی دانشگاه،معاونت فرهنگی و دانشجویی با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان، بسیج دانشجویی و هیئت دانشجویی صاحب‌الزمان(عج) شامگاه بیست و هفتم فروردین ۱۴۰۰ اقدام به برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در محوطه خوابگاه دانشجویی بوستان انقلاب کرد.
معاونت فرهنگی و دانشجویی با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان، بسیج دانشجویی و هیئت دانشجویی صاحب‌الزمان(عج) شامگاه بیست و هفتم فروردین ۱۴۰۰ اقدام به برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در محوطه خوابگاه دانشجویی بوستان انقلاب کرد.
 
گفتنی است، این مراسم جشن و سرور که با حضور سرپست دانشگاه علوم پزشکی، مسئول و معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی، مدیران فرهنگی و دانشجویی و دیگر مسئولین، کارکنان و دانشجویان برگزار شد، با استقبال دانشجویان خوابگاهی همراه بود.
 
ابتدای مراسم قبل از اذان مغرب و عشاء و با جزء‌خوانی قرآن کریم و قرائت قاریان قرآن آغاز شد. پس از اقامه‌ی نماز جماعت، صرف افطاری و شام، مداحی ذاکر اهل بیت و نیز دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در یک فضای صمیمی و همدلی با دانشجویان شیعه و سنی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
 
 همچنین حجت ‌الاسلام و المسلمین محبی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در بیان فضایل امام حسن مجتبی(ع)، به برجسته ‌ترین خصوصیت این امام همام که همان کریم اهل بیت بودن است اشاره کرد و گفت: کریم یعنی در هر مناسبت درِ خانه امام حسن(ع) باز بود و مردم وارد منزل ایشان می‌شدند و آن چیزی که باعث شده مردم جذب امام حسن(ع) شوند اخلاق نیکو و حسنه‌ی امام بود. در پایان نیز ایشان همه‌ی دانشجویان را به حضور در مراسم اعتکاف که قرار است در دانشگاه برگزار شود دعوت کرد.
 
در حاشیه‌ی این مراسم معنوی، کارشناسان تربیت بدنی اقدام به برپایی مسابقه دارت و وزنه‌ی تعادلی در بین دانشجویان کردند و به برندگان مسابقه نیز جوایزی اهدا شد.
 
 گفتنی است، در پایان نیز به قید قرعه سه نفر از دانشجویان جهت اعزام به سفر معنوی مشهد مقدس انتخاب شدند. 
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید