اخبار

حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راهپیمایی روز قدس

حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راهپیمایی روز قدس
خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که موعودی سالانه برای تجدید میثاق با آرمان فلسطین است ضمن گرامی‌داشت روز جهانی قدس و انزجار از اسرائیل غاصب، در راهپیمایی حماسی همگام با دیگر هم استانی‌های غیور خود حضوری گسترده، پرشور و حماسی داشتند.

خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که موعودی سالانه برای تجدید میثاق با آرمان فلسطین است ضمن گرامی‌داشت روز جهانی قدس و انزجار از اسرائیل غاصب، در راهپیمایی حماسی همگام با دیگر هم استانی‌های غیور خود حضوری گسترده، پرشور و حماسی داشتند و با شرکت در این راهپیمایی، فریاد رسای خود را در حمایت از ملت ستمدیده‌ی فلسطین و آزادی قدس شریف  به گوش جهانیان رساندند.  

در این مراسم راه‌پیمایی، که با حضور سرپرست، معاونین دانشگاه، مدیران، مسئولین، کارکنان و دانشجویان در روز جمعه نهم اردیبهشت ۱۴۰۱ انجام شد، دانشگاهیان نیز در میدان انقلاب اسلامی گرد هم آمدند و با حرکت از سمت مسجد آیت‌الله بروجردی تا میعادگاه عاشقان مسجد جامع در راهپیمایی پر شکوه روز قدس شرکت کردند.

 

گفتنی است بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در قالب طرح جهادی، اقدام به برپایی ایستگاه سلامت و غربالگری در مسجد جامع برای همشهریان خود کرد.\
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۸:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید