اخبار

نشست آموزشی روانشناختی ویژه دانشجویان نو ورود دانشکده داروسازی برگزار شد

نشست آموزشی روانشناختی ویژه دانشجویان نو ورود دانشکده داروسازی برگزار شد

نشست آموزشی تخصصی در زمینه‌ی روانشناختی، قوانین آموزشی و کارآفرینی در رشته داروسازی ویژه دانشجویان نو ورود دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

به‌همت اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دفتر مشاوره دانشکده داروسازی در روزهای سه شنبه هر هفته اقدام به برگزاری کلاس آموزشی تخصصی در زمینه روانشناختی، قوانین آموزشی و کارآفرینی در رشته داروسازی ویژه دانشجویان نو ورود می نماید.

در دومین کلاس آموزشی این دانشجویان که در مورخ یکم آذر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح در سالن آمفی تئاتر دانشکده برگزار گردید، در ابتدا دکتر فخری رئیس دانشکده داروسازی به ضرورت و اهمیت دوره توانمندسازی فردی پرداخت و تاکید کرد حضور در این دوره‌ها منجر به مهارت افزایی و افزایش توان و دانش دانشجویان در مواجه با چالش های دوران تحصیل خواهد شد.

در ادامه دکتر رضایی کارشناس بهره‌وری دانشگاه و عضو باشگاه کارآفرینی معاونت فرهنگی و دانشجویی به چشم انداز بیست ساله رشته داروسازی و نحوه ماندن در مارکتینگ دارویی جهانی پرداخت و بر خلاقیت و ایده پردازی در این خصوص تاکید داشت.

دکتر میرزایی مسئول اساتید مشاور دانشکده در ادامه بر نقش دفتر مشاوره در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی روانی تاکید، و قوانین آموزشی و نحوه ورود به حوزه پژوهشی دانشگاه را توضیح داد و در ادامه لزوم کسب موفقیت در دانشگاه را بر رشد همه جانبه این ابعاد و حضور، تلاش دانشجو در تمامی این حوزه ها ذکر نمود.

گفتنی است اولین نشست آموزشی با عنوان " مهارت های کسب موفقیت در دانشگاه" با محور برنامه‌ریزی و مدیریت زمان با مدرسی خانم سارا احمدی در مورخ بیست و سوم آبان ماه ۱۴۰۱ برگزارگردید.

۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید