اخبار

موفقیت و افتخاری دیگر برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و استان کرمانشاه

موفقیت و افتخاری دیگر برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و استان کرمانشاه

مهندس حامد رحیمی کارشناس فرهنگی و ستاد جهادی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و از جهادگران استان در چهارمین جشنواره ملی جهادگران موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

با حضور مسئولین لشگری و کشوری، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین، دکتر زلفی گل وزیر علوم و تحقیقات و سایر مسئولین با حضور بیش از ۵۰۰ گروه جهادی از سراسر کشور در روز میلاد حضرت عباس (ع) در بخش تخصصی و حل مسئله محور این جشنواره از مهندس حامد رحیمی دانشجوی سابق موسس انجمن علمی بهداشت و غذا و فعال فرهنگی و جهادی این دانشگاه مورد تقدیر و تجلیل از طرف سردار سلامی شد.
پس از داوری نهایی و اختتامیه، آثار دریافتی بخش های ویژه و راه یافتگان مرحله نهایی کشوری در طی فرآیندی دقیق توسط جمعی از متخصصین در دو مرحله مورد ارزیابی قرار گرفته و در نتیجه آن؛ ۲۳ اثر در بخش تخصصی از ۶۰۰ گروه، ۱۶۳ اثر در بخش هنری و ۱۷۲ اثر در بخش ادبی به مرحله نهایی و رویداد جشنواره راه یافته اند و همچنین غرفه گروه های برگزیده نیز در حاشیه جشنواره برپا شد که مورد استقبال و توجه مسئولین قرار گرفت و گروه های جهادی نسبت به ارائه تجربه و انتقال آن به یکدیگر پرداختند.
گفتنی است پیش رویدار این جشنواره در مشهد مقدس ۱۲ تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد و در این پیش رویداد کارگاه های تخصصی و ارائه محتوا برتر و شاخص های ارائه مطلوب و سخنرانی مناسب برگزار شد. و تیم ها به رقابت پرداختند.
جهادگران حاضر در این پیش رویداد در حاشیه این برنامه، افتخار خادمی امام رضا(ع) و خدمت به زائران محترم را در یک روز داشتند.
اختتامیه رویداد چهارمین جشنواره ملی جهادگران در تاریخ ۲ تا ۶ اسفند ۱۴۰۱ در محل سفارت سابق آمریکا در شهر تهران برگزار شد.  
۹ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۴۶
مفدا کرمانشاه |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید