اخبار

عزاداری و سوگواری ابا عبدا... الحسین(ع) در سومین شب دهه محرم

عزاداری و سوگواری ابا عبدا... الحسین(ع) در سومین شب دهه محرم
در سومین شب از دهه عزا و ماتم حضرت سید الشهدا حسین بن علی (ع) مراسم سوگواری و عزاداری در خوابگاههای دانشجویی برگزار گردید .

در سومین شب از دهه عزا و ماتم حضرت سید الشهدا  حسین بن علی (ع) مراسم سوگواری و عزاداری در خوابگاههای دانشجویی برگزار گردید .

در این مراسم که در خوابگاه های مفتح خواهران ،طالقانی ،بوستان انقلاب برگزار شد . دانشجویان عزادار در ابتدای مراسم گوش جان به تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید سپردند و پس از سخنرانی حجج الاسلام و المسلمین حاج آقا رضایی ،حاج آقا بیاتی ،حاج آقا بهمنی به ذکر مصائب و منقبت اهل بیت عصمت و طهارت و سوگواری و سینه زنی پیرامون عزاداری و سوگواری سر و سالار شهیدان پرداختند .                                                                                                                                                                                                                        این سلسله مراسمات که  به همت ستاد برگزاری مراسم ماه محرم و صفر دانشگاه علوم پزشکی برگزار می گردد .  از ابتدای ماه محرم به مدت ده شب در خوابگاههای دانشجویی و مسجد امام صادق (ع) واقع در دانشکده پزشکی از ساعت 20 الی 22 برپا می گردد.

 

 

۸ آذر ۱۳۹۰ ۱۴:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید