اخبار

همایش بزرگ تجلی اخلاص بمناسبت روز دانشجو

همایش بزرگ تجلی اخلاص بمناسبت روز دانشجو
در مورخ 14/9/91 از ساعت 20 با حضور 700 نفر مشتمل بر معاونین ، روسای دانشکده ها ، مسئولین ، دانشجویان و خانواده های محترم آنان درسالن اجتماعات مرکز آموزشی ، درمانی امام رضا(ع) برگزار گردید .

 

 

به همت معاونت دانشجویی ، فرهنگی دانشگاه در شب گذشته مورخ 14/9/91 از ساعت 20 همایش بزرگ اتجلی خلاص  بمناسبت روز دانشجو در سالن اجتماعات مرکز آموزشی ، درمانی امام رضا(ع) با حضور 700 نفر مشتمل بر معاونین ، روسای دانشکده ها ، مسئولین ، دانشجویان و خانواده های محترم آنان برگزار گردید . در این همایش به 200 نفر از دانشجویان برتر علمی ،آموزشی ،پژوهشی ، فرهنگی ، ورزشی و ... لوح تقدیر و جوائزی اهداء گردید . این دانشجویان از طرف دانشکده های محل تحصیل ، معاونت ها ، نهادها و تشکل های دانشجویی محل فعالیت خویش به این معاونت معرفی گردیدند .

در این مراسم که با حضور جمع کثیری از مسئولین برگزار گردید در ابتدا آقای دکتر  پالش معاونت محترم دانشجویی ، فرهنگی به عنــــوان میزبان مــــراسم با عـــرض خیر مقدم به حضار به مطالبی پیـــرامون روز دانشجـــو اشــــاره نمودند و پـــس از ایشان جناب آقای دکتر نیکبخت به سخنرانی پیرامون جنبش دانشجویی 16 آذر ، نقش دانشجو در توسعه و آبادانی کشور ، مسائل مربوط به دانشجویان و انتظارات جامعه از دانشجویان پرداختند و پس از سخنرانی ایشان ، آقای احسان علیمحمدی از دانشجویان موفق و برتر علمی در رشته پزشکی به ارتباط میان معنویات و پیشرفت های علمی دانشجویان و نقد تک بعدی بودن دانشجویان مطالبی ایراد نمودند و پس از آن سرکار خانم اسلام پناه رئیس محترم بنیاد نخبگان دقایقی را به بحث و گفتگو پیرامون بنیاد نخبگان و تشویق دانشجویان جهت عضویت در این بنیاد پرداخته و دانشجویان را به تلاش و کوشش مستمر در تمام زمینه ها راهنمایی نموده و تشویق کردند . در خاتمه هم گروه تواشیح به اجرای برنامه پرداخته و پس از آن به دانشجویان برتر در زمینه های یاد شده لوح تقدیر و جوائزی اهداء گردید و پس از اهداء جوائز به دانشجویان به روسای محترم دانشکده ها بابت تلاش بی دریغ و شایان در عرصه های علمی و آموزشی لوح سپاس از طرف ریاست محترم دانشگاه تقدیم شد .

  

۱۵ آذر ۱۳۹۱ ۱۸:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید