اخبار

قابل توجه دانشجویان متقاضی وام های دانشجویی

قابل توجه دانشجویان متقاضی وام های دانشجویی
آغاز ثبت نام وام تحصیلی و مسکن دانشجویی نیم سال دوم سال تحصیلی 93-92

 

 

 

با توجه به ابلاغ اعتبار وام تحصیلی(کمک هزینه) از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت

 

 متبوع دانشجویان عزیز می توانند از 8 لغایت 20 بهمن ماه سالجاری با مراجعه به وب سایت

 

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه (قسمت خدمات الکترونیک درخواست اینترنتی وام دانشجویی)تقاضای خود را در پورتال دانشجویی ثبت نمایند.

 

تذکرات :

 

1) در صورت عدم تقاضای اینترنتی هیچگونه اقدامی انجام نخواهد شد .

2)با توجه به اختصاص مبلغ مشخص وام در صورت افزایش تقاضای بیشتر از سقف اعتبار مذکور پرداخت وام بر اساس اولویت بندی معاونت دانشجویی خواهد بود .

3) زمان ثبت نام قابل تمدید نخواهد بود .

4)وام تحصیلی به دانشجویان جدیدالورود در نیمسال دوم تعلق نمی گیرد .

5) وام مسکن صرفا به دانشجویانی که در محل سکونت خانواده نبوده و یا در خوابگاههای دانشجویی ساکـــن نباشند و در صورت ارایه اجاره نامه رسمی دارای کد رهگیری تعلق می گیرد .

6)با توجه به مصوبه هیات امناء صندوق رفاه دانشجویان به وام های تحصیلی و مسکن کارمزد ( به میزان 4 درصد ) تعلق گرفته است و کارمزد به مبلغ بدهی دریافت کنندگان تسهیلات اضافه خواهد شد .

 

ثبت نام در این سامانه هیچ گونه حقی برای دانشجو ایجاد نخواهد کرد و  پرداخت تمام وامها منوط به وجود منابع اعتباری صندوق رفاه وزارت متبوع و مقررات مربوطه خواهد بود.

2) زمان های فوق برای ثبت نام به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود .

3) با توجه  به اینک ثبت نام صرفا از طریق این سایت انجام خواهد شد به مراجعات حضوری برای ثبت نام ترتیب اثر داده نخواهد شد .

وام شهریه مختص دانشجـــویان شهریه پرداز می باشد و به دانشجویان عادی تعلـــق نمی گیرد. دانشجو بایستی پس از ثبت تقاضای وام در پورتال دانشجویی فرم مذکور را از پورتال چاپ نموده و پس از تایید (مهر و امضا) اداره آموزش دانشکده مربوطه به اداره رفاه دانشجویان تحویل نماید.

 

 

 

۶ بهمن ۱۳۹۲ ۰۸:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید