اخبار

راه اندازی طرح اتوماسیون فضاهای ورزشی با استخر علوم پزشکی کلید خورد

راه اندازی طرح اتوماسیون فضاهای ورزشی با استخر علوم پزشکی کلید خورد
مهندس جوادیان:این طرح در ادامه اتوماسیون نمودن بخش های مختلف معاونت فرهنگی ، دانشجویی صورت گرفته است .

 

 

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی ، طرح اتوماسیون فضاهای ورزشی و استخر دانشگاه به مناسبت 16 آذر در مجموعه استخر دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شد.
احمد مظاهری رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه ، در این خصوص گفت با تاکید معاونت محترم فرهنگی دانشجویی به منظور فراهم آوردن امکان استفاده اختصاصی از مجموعه استخر و سونای علوم پزشکی صرفا توسط دانشجویان ، کارکنان ، اعضاء هیئت علمی ، بازنشستگان و خانواده های محترم آنان ، دانشگاه اقدام به خرید تجهیزات اتوماسیون مجموعه های ورزشی کرده است .
مهندس جوادیان مسئول واحد IT معاونت فرهنگی دانشجویی نیز در این خصوص گفت : بر این اساس در سیستم نرم افزاری قابلیت شناخت کارت های دانشجویی و پرسنلی دانشگاه تعریف شده و به نحوی که کلیه دانشجویان ، کارکنان و اعضاء هیئت علمی با ارائه کارت عضویت خود به سهولت امکان تردد و استفاده از این مجموعه ورزشی دانشگاهی را خواهند داشت . گفتنی است اداره تربیت بدنی دانشگاه از کلیه دانشجویان ، کارکنان و اعضاء هیئت علمی درخواست نموده است در اسرع وقت با ارائه کارت های شناسایی خود به واحد پذیرش استخر دانشگاه مراجعه و نسبت به تهیه و تعریف مشخصات خود در سیستم مذکور اقدام نمایند .

۲۳ آذر ۱۳۹۳ ۱۰:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید