اخبار

جلسه رابطین ورزشی واحد های تابعه دانشگاه

جلسه رابطین ورزشی واحد های تابعه دانشگاه

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی  جلسه هماهنگی بانوان رابطین  ورزشی  واحدهای تابعه دانشگاه روز شنبه 26/10/94 در سالن اجتماعات شهدای دانشجوی معاونت فرهنگی برگزار شد. 

در این جلسه دکتر رضا علی بخشی معاون فرهنگی دانشجویی ، ضمن خیر مقدم به رابطین ورزشی بانوان در دانشگاه  گفت :موفقیت و پیشرفت نیروی انسانی و به طبعه آن توسعه و پیشرفت جامعه در گرو سلامت جسمی و روحی کارکنان در هر سازمانی است و ورزش به عنوان یک مقوله مهم در توسعه کشور همواره مورد توجه مسئولین  بوده است . 
دبیر شورای فرهنگی دانشگاه یکی از اولویت های این معاونت و اداره تربیت بدنی دانشگاه را تعالی ورزش کارمندی دانست و در این راستا از مسئولین واحدهای مختلف دانشگاه خواست : سرانه ورزش کارکنان را با تنظیم تقویم ورزشی از محل بودجه اختصاصی خود هزینه نمایند .

در ادامه احمد مظاهری رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه و بهرام بهروش مسئول ورزش کارمندی پیرامون برنامه های در دست اقدام اداره تربیت بدنی  دانشگاه گزارشی ارائه نمودند و ضمن پاسخ به پرسشهای همکاران ، مشارکت بیشتر رابطین ورزشی را خواستار شدند .

برگزاری انتخابات انجمن های ورزشی بانوان در رشته های والیبال، دارت ، شنا و آمادگی جسمانی یکی دیگر از برنامه های این نشست بود که بهروش ضمن برگزار ی این انتخابات اسامی مسئولین ای انجمن ها را به شرح ذیل اعلام نمود :

انجمن والیبال : خانمها سوسن پیری -فرزانه میری - ناهید خسرو آبادی

انجمن آمادگی جسمانی : خانمها صدف انتظاری - صغری محمدی - مریم کرمیان 

انجمن  شنا : خانمها  سوسن پیری - صدف انتظاری 

انجمن دارت : خانمها  آزاده رامسری - صدف انتظاری

 


4

 

۲۶ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید