اخبار

بمناسبت روز جهانی سرطان ، انجمن علمی ابن سینا کمپینی با هدف افزایش آگاهی مردم برگزار کرد

بمناسبت روز جهانی سرطان ، انجمن علمی ابن سینا کمپینی با هدف افزایش آگاهی مردم برگزار کرد

  کمیته ی سلامت عمومی انجمن دانشجویی علمی آموزشی ابن سینا به مناسبت روز جهانی سرطان ، مورخ 15 بهمن 94 اقدام به برگزاری دو پروژه ی همزمان نمود .

1. کمپینی با هدف افزایش اگاهی مردم شهر نسبت به انواع سرطان ها و همچنین مضرات سیگار نمود . در این کمپین علاوه بر پخش بروشور و پاسخ گویی اعضای کمیته به سوالات ، افراد می توانستند با تحویل سیگار خود یک شاخه گل هدیه بگیرند و همچنین با مراجعه به روانشناس حاضر در محل ابهامات خود را نسبت به ترک سیگار و ... را رفع نمایند ... که در مجموع با استقبال کم نظیر مردم شهر هم مواجه شد. این کمپین ازساعت 9 صبح  تا 6 عصر و در میدان آیت الله کاشانی (مصدق) برگزار گردید .

2 . همایشی با هدف آگاهی بخشی به زنان تحت پوشش موسسه ی خیریه ی امام علی (ع) نسبت به سرطان سینه برگزار شد . در این همایش ابتدا جناب آقای دکتر ایزدی در این رابطه به سخنرانی پرداختند و سپس خانم رعنا احمدیان – مسئول کمیته سلامت عمومی انجمن ابن سینا – توضیحاتی پیرامون سرطان سینه و معاینات آن ارائه نمودند.همچنین در پایان همایش تمامی افراد شرکت کننده در محل های ویژه ایی که تدارک دیده شده بود، توسط اعضای کمیته سلامت مورد معاینه قرار گرفتند.

 

سرطان2
سرطان 1

۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید