اخبار

جشن دانشجویان جدیدالورود بهمن ماه برگزار شد

جشن دانشجویان جدیدالورود بهمن ماه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی مراسم استقبال از دانشجویان ورودی بهمن ماه دانشگاه با حضور جمعی از معاونین ، روسای دانشکده ها ، معاونین آموزشی دانشکده ها و مدیران ستادی برگزار شد .
در این جشن که ویژه دانشجویان برگزار شد بیش از 270 دانشجو حضور داشتند .
حسین زرین فام مدیر دانشجویی دانشگاه ، ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک بمناسبت قبولی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توصیه های لازم جهت ادامه مسیر موفقیت را برای دانشجویان تشریح کرد ، در ادامه این مراسم پورفسور الماسی رئیس پردیس خود گردان دانشگاه پیرامون مسائل آموزشی و امکانات دانشگاه مطالبی عنوان کرد که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت .
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه نیز در سخنانی اخلاق در دوران دانشجویی را یکی از مولفه های خود سازی در این دوران بیان نمود و یادآوری در کار تحصیل و فراگیری علم و دانش ، سخنران این مراسم  مهندس حسین وفا بخش ، عضو علمی انجمن جهانی مطالعات خانواده بود ، پیرامون موفقیت در دوران دانشجویی ، هدف ، برنامه ریزی دانشجویان سخن گفت و اظهار داشت : برای رسیدن به اهداف ، باید راهکارهای مناسب انتخاب گردد و با تلاش و پشتکار و اتکا به خداوند مسیر پیشرفت و آینده روشن را طی نمایید .
تقدیر از دانشجویان ، اجرای زنده گروه موسیقی دانشجویی ، پذیرایی از دیگر بخش های این مراسم بود که با استقبال خوب دانشجویان همراه شد .

جدیدالورود بهمن 94-1جدیدالورود بهمن 94-5
جدیدالورود بهمن 94-8 
جدیدالورود بهمن 94-6  جدیدالورود بهمن 94-4
جدیدالورود بهمن 94-3
جدیدالورود بهمن 94-2 
  

۳ اسفند ۱۳۹۴ ۰۸:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید