اخبار

سفره هفت سین در ساحل دریای خزر

سفره هفت سین در ساحل دریای خزر
گزارش کوتاهی از دو اردوی فرهنگی ، تفریحی دانشجویان
محوطه ساختمان شماره 2 دانشگاه در بیست و هشتمین روز ماه اسفند سال 87 و همچنین چهارمین روز فروردین ماه سال 88 طراوت خاصی پیدا کرد . حضور دانشجویانی که مقرر بود طی این دو روز عازم شمال کشور گردند شادابی قابل توجهی را در این محوطه رقم زده بود .
در ساعت 30/22 روز بیست و هشتم اسفندماه دانشجویان دختر و در ساعت 22 روز چهارم فرودین دانشجویان پسر ععازم اردوی مذکور گردیدنهد و پس از حدود دوازده ساعت عبور از جاده هایی که دامنه بهار به سمت سرسبز ترین منطقه کشور امتداد می یافتند مجتمع فرهنگی،ورزشی خزر آباد ساری پذیرای دانشجویان مذکور گردید .
قابل ذکر است که در اردوی یاد شده تعداد 40 نفر دانشجوی دختر و 41 نفر دانشجوی پسر حضور داشتند و طی سه روز اقامت در شهرستان ساری موفق شدند ضمن برخورداری از امکانات مجتمع فوق الذکر از پارک جنگلی سیسنگان ،منطقه توریستی فرح آباد ، زیارتگاهخ پهنه کلاه و پارک جنگلی عباس آباد دیدار به عمل آورند .
یکی از زیباترین اوقات اردو زمانی بود که دختران دانشجو ساعاتی قبل از فرا رسیدن تحویل سال 88 ، دست به چیدن سفره هفت سین در ساحل دریای خزر زدند و به این ترتیب سال نو را در کنار امواج قشنگ بزرگترین دریاچه دنیا پذیرا شدند . سوم و هشتم فروردین ماه رو.زهایی بود که دانشجویان به کرمانشاه مراجعت نمودند .
۱۶ فروردین ۱۳۸۸ ۱۰:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید