اخبار

دو خوابگاه جدید به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه شد/ شروع اسکان از پنجشنبه این هفته و شنبه هفته آینده

دو خوابگاه جدید به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه شد/ شروع اسکان از پنجشنبه این هفته و شنبه هفته آینده

بنابر اعلام رئیس اداره امور خوابگاه ها با همکاری شورای صنفی بیشتر مشکلات دانشجویان در حوزه خوابگاه ها شناسایی شده و اکثرا این مشکلات به طور کامل حل شده است.

منصور پاشایی با اشاره به اضافه شدن دو خوابگاه به مجموعه خوابگاه های دانشگاه، افزود: یکی از این خوابگاه ها خوابگاه شهید الوانی (واقع در فرهنگیان فاز دو) که دانشجو های رزیدنت، دستیاری و تحصیلات تکمیلی و همچنین دانشجو های بین الملل را در آنجا اسکان می دهیم.

وی افزود: کار بازسازی و نوسازی کامل و تجهیز این خوابگاه انجام شده است و از هفته آینده اسکان در این خوابگاه آغاز می شود.

پاشایی تصریح کرد: کاری که امسال انجام دادیم این بوده که تمامی دانشجویان شهریه پرداز اعم از پردیس خودگردان،مازاد، بین الملل رو قصد داریم زیر چتر حمایتی علوم پزشکی آورده و در خوابگاه های مجموعه علوم پزشکی اسکان می دهیم.

رئیس اداره امور خوابگاه گفت: یکی دیگر از خوابگاه هایی که به مجموعه ما اضافه شده است خوابگاه بنت الهدی(دختران) مربوط به مجموعه دانشگاه آزاد هست که آن جا را اجاره کرده ایم و کلیه دانشجویان شهریه پرداز را آنجا اسکان می دهیم.

پاشایی با بیان اینکه اسکان خوابگاه های ملکی علوم پزشکی از پنجشنبه همین هفته یعنی بیست و دوم اتفاق می افتد، افزود:در خوابگاههای بنت الهدی و شهیدالوانی از روز شنبه بیست و چهارم شهریور اسکان و پذیرش دانشجویان انجام می گردد.

این مسئول ادامه داد: ما دو سال است که وارد بحث تجهیزات و تعمیرات اساسی خوابگاه ها شده ایم و درخلال آن هم احداث خوابگاه جدید در محل پردیس دانشگاه داریم که کارهای اولیه آن انجام شده است و در چندسال آینده آن مجموعه هم به مجموعه خوابگاههای علوم پزشکی اضافه خواهد شد.

پاشایی به اقدامات مؤثر شورای صنفی دانشجویان اشاره کرد و افزود: ما شورای صنفی را به عنوان یک کمک کننده و تسهیل کننده می بینیم که ارتباط ما را با دانشجویان راحت تر می کنند و درخواست های دانشجویان را به ما اطلاع رسانی می کنند.

۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ۰۳:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید