اخبار

شمیم دل انگیز بهار همدلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وزیدن گرفت

شمیم دل انگیز بهار همدلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وزیدن گرفت
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: پویش ملی بهار همدلی ، موسم جوانه زدن بذر امید در دل هم وطنان سیل زده در سراسر کشور است و دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم صدا با پیوستن به این پویش در همدلی و یاری به هموطنان آسیب دیده خود دریغ نخواهند کرد.

دکتر محمد رضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار مفدا کرمانشاه ، ضمن اعلام این مطلب با اشاره به پویش ملی "بهار همدلی" دانشگاهیان وزارت بهداشت ، گفت : به دنبال این پویش،  دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز که خدمات درخشانی در برگزاری اردوهای جهادی و خدمت رسانی در مناطق محروم و کمک به زلزله زدگان را در کارنامه خود دارد ، همدل و یک صدا به پویش " بهار همدلی" خواهد پیوست.

وی یادآور شد: پیش از آغاز این پویش نیز ، دانشجویان کانون ها ، انجمن ها، تشکل ها و شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حرکتی دلانه به یاری هموطنان سیل زده در لرستان شتافتند و با برپایی کمپ هایی در سطح دانشگاه اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی دانشگاهیان کردند. 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به استقبال ریاست و مدیران این دانشگاه از پویش "بهار همدلی" ، افزود : با استقبال خوب دانشگاهیان کرمانشاه از این طرح ، قرار است تا با افتتاح حساب و مطرح شدن پویش بهار همدلی در هیات رئیسه دانشگاه و در نشستی با تمامی کانون ها، انجمن ها و تشکل های دانشجویی شاهد حضور حداکثری تمامی مدیران ، اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این پویش باشیم.

دکتر غلامی گفت:  با پویش " بهار همدلی " و عزم و همت دانشگاهیان سراسر کشور میتوانیم از نگرانی هم‌وطنانمان کاسته و ثابت کنیم مردم ایران همچون همیشه در تمامی لحظات در کنار هم عاشقانه ایستاده و اینبار سیل مهربانی را در میان قلب و خانه و کاشانه مصیبت زدگان جاری کنیم.

گفتنی است ، تعدادی از فعالان دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، با راه‌اندازی «پویشی ملی دانشگاهیان ایران» با عنوان «بهار همدلی»، از کلیه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور درخواست کردند تا ضمن پیوستن به این پویش دانشگاهی، در ساخت خانه‌های مسکونی تخریب شده در مناطق سیل‌زده کشور مشارکت کنند.

۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۸:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید