اخبار

بهار همدلی از زلزله تا سیل ؛

رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به "پویش ملی بهار همدلی" پیوستند

رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به "پویش ملی بهار همدلی" پیوستند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن اعلام پیوستن اعضای هیئت رییسه دانشگاه به پویش "بهار همدلی" از کلیه اساتید ، کارکنان و دانشجویان خواست تا به این پویش دانشگاهی بپیوندند.

دکتر محمود رضا مرادی در گفت و گو با مفدا کرمانشاه، ضمن اعلام این مطلب با اشاره به زلزله تلخ کرمانشاه ، عنوان کرد: در زلزله ویرانگر کرمانشاه شاهد تلاش ایثارگرانه سپیدپوشان عرصه سلامت استان کرمانشاه و سایر استان ها برای نجات جان مصدومان زلزله بودیم و اینبار نیز هم صدا و یک دل با پیوستن به پویش "بهار همدلی" در کنار سیل زدگان خواهیم ماند.

وی درخصوص پویش ملی "بهار همدلی" گفت : این پویش فرصتی ارزشمند است تا با عزم و همت تمامی خادمین سلامت کشور ، مجددا امید بهاری و لبخند نوروزی را مهمان خانه هم‌وطنانی کنیم که با وقوع سیل ویرانگر کاشانه خود را از دست دادند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: حرمت طبابت در نگهبانی از سلامت مردم برای کاهش درد و آلام آنان است و از طریق این پویش نیز میتوانیم برای کمک به هم میهنانمان در کنار یکدیگر باشیم.

گفتنی است، تعدادی از فعالان دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، با راه‌اندازی «پویشی ملی دانشگاهیان ایران» با عنوان «بهار همدلی»، از کلیه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور درخواست کردند تا ضمن پیوستن به این پویش دانشگاهی، در ساخت خانه‌های مسکونی تخریب شده در مناطق سیل‌زده کشور مشارکت کنند.

بر مبنای این طرح، هر مقدار کمک‌های نقدی از طرف دانشگاهیان در هر دانشگاه جمع‌آوری شود، به میزان دو برابر آن کمک بلاعوض از سوی نهادهای حمایتی کشور به آن اضافه شده و واحدهای مسکونی تخریب شده تعدادی از هموطنان نیازمند بازسازی شود.

لازم به ذکر است این پویش در کمال شفافیت واریزی وجوه هر دانشگاه را اعلام نموده و خانه‌های ساخته شده توسط هر دانشگاه را در معرض دید همه شرکت‌کنندگان پویش قرار خواهد داد.

۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۸:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید