اخبار

دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه میزبان نشست هم اندیشی با عنوان "انتخاب اصلح"

دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه میزبان نشست هم اندیشی با عنوان "انتخاب اصلح"
به همت معاونت فرهنگی، دانشجویی و با همکاری مدیریت فرهنگی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، نشست سیاسی ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی در این دانشکده برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مفدا کرمانشاه، در هجدهمین روز از خردادماه ۱۴۰۰، نشست سیاسی با موضوع "انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری" و با حضور اساتید و کارکنان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محبی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سخنران این برنامه بود که در ابتدای این نشست هم اندیشی یکی از مهم ترین و بزرگترین رویدادهای سال ۱۴۰۰ را انتخابات ریاست جمهوری برشمرد و خاطر نشان کرد: ایجاد فضایی سالم و مثبت جهت حضور حداکثری مردم و داشتن انتخابی شایسته از اولویت های این انتخابات بوده، چرا که هر چه مشارکت افراد بالا باشد، دوام و پایداری حکومت به مراتب بالاتر خواهد رفت.

وی در ادامه افزود: طبق قوانین موجود در کشور ما مطالبه گری از افراد و مسئولین منعی ندارد و مقام معظم رهبری بارها به آن تاکید داشته اند، چرا که مطالبه گری سبب می شود حس مشارکت پذیری افراد تقویت و خود را جزئی از عوامل نظارتی بدانند و همین امر عاملی برای رشد و پیشرفت در جامعه خواهد شد.

محبی در ادامه با اشاره به نقش اساتید و اعضای هیئت علمی به عنوان قشر فرهیخته جامعه اظهار داشت: دانشگاهیان علاوه بر ایجاد انگیزه برای حضور در این حماسه، بهترین گزینه بصیرت افزایی جهت انتخاب شایسته می باشند.

گفتنی است بررسی چالش ها و سوالات و ابهامات مطرح شده از سوی حاضرین، پایان بخش این نشست سیاسی بود./ انتهای پیام

۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید