اخبار

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خبر داد:

صدرنشینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با برگزاری ۲۱۰ فعالیت جهادی

صدرنشینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با برگزاری ۲۱۰ فعالیت جهادی
دکتر محمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کسب رتبه نخست این معاونت در برگزاری فعالیت‌های جهادی خبر داد و گفت با اتمام مراحل اجرایی ارزیابی و رتبه‌بندی سالانه فعالیت‌های جهادی در سال ۱۳۹۹، این معاونت با اختلاف امتیاز بالا موفق به کسب مقام نخست کشور شد.

دکتر غلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مفدا کرمانشاه گفت: رسالت دانشگاه های علوم پزشکی در فعالیت های جهادی، ارتقاء سلامت جامعه هدف و خدمت رسانی به هم نوعان در مناطق محروم است. در سالی که گذشت علی رغم وجود تعطیلی دانشگاه ها، به علت همه گیری بیماری کرونا، نهادها و دانشجویان مستعد و فعال در حوزه های جهادی، جسورانه پای در میدان عمل گذاشته و بدون هیچ چشم داشتی فعالیت های جهادی خود را به نحو احسن به انجام رساندند.

وی افزود: معاونت فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پس از ارزیابی سالانه  برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۹، با اختلاف امتیاز بالا توانست به رتبه نخست از لحاظ تعداد فعالیت جهادی و جلسات ستادی برگزار شده در میان کلیه دانشگاه های علوم پزشکی کشور نائل گردد .

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به برگزاری بیشترین تعداد جلسات ستاد فعالیت های جهادی در این دانشگاه تصریح کرد: مجموع تعداد فعالیت های جهادی در سال ۱۳۹۹و همچنین تعداد جلسات ستادی به ترتیب ۲۱۰ فعالیت و ۱۳ جلسه بوده است، که این اعداد با اختلاف بالا بیشترین تعداد در بین ارقام به دست آمده از دانشگاه های علوم پزشکی کشور می باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با همه گیری ویروس کرونا و شرایط پیش آمده از این بیماری که به تعطیلی دانشگاه ها، مجازی شدن آموزش و عدم حضور دانشجویان در فضا های آموزشی انجامید ، این معاونت توانست با غلبه بر تمامی کمبود ها و با استفاده از کلیه ظرفیت های دانشگاه، به این مقام نائل گردد.

وی در ادامه گفت: این فعالیت ها با همکاری و مساعدت کارگروه اردوهای جهادی از جمله بسیج جامعه پزشکی و... انجام پذیرفت که حرکتی جمعی و خدا پسندانه بوده است.

دکتر غلامی متذکر شد: این حرکات جهادی و مومنانه، با حضور پر رنگ گروه های دغدغه مند جهادی از جمله پزشکان متخصص و دانشجویان و با انجام فعالیت ها و خدمات بهداشتی و درمانی، ویزیت، شناسایی و پیگیری امورات درمانی افراد نیازمند، توزیع اقلام خوراکی، بهداشتی و پوشاک میان افراد مستضعف و آسیب دیده استان، علی الخصوص نقاط محروم و روستاهای دور افتاده، انجام گرفته است.

 دکتر محمدرضا غلامی در پایان ضمن تقدیر از فعالیت های جهاد گرانه مدیریت امور فرهنگی دانشگاه تاکید کرد: امید است در آینده نیز با استفاده از کلیه منابع و ظرفیت های دانشگاه، و همچنین به کارگیری تمام پتانسیل دانشجویان مستعد و پویا، شاهد حضور پر رنگ این افراد در صحنه خدمت رسانی به نیازمندان جامعه باشیم.

۱۵ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۰۸
https://www.mefda.ir/service/universities/kermanshah |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید