اخبار

تقدیر و تشکر معاون فرهنگی، دانشجویی از کارشناسان اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویی

تقدیر و تشکر معاون فرهنگی، دانشجویی از کارشناسان اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویی
ا همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، جلسه تقدیر و تشکر معاون فرهنگی دانشجویی از کارشناسان اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان برگزار شد

زندگی سالم در گرو روان سالم است و در دنیای امروز که سرشار از تنش ها و اتفاقات گوناگون است، افراد همواره در معرض آسیب های مختلف قرار دارند که بر زندگی و روان آن ها تاثیرات منفی می گذارد و این موضوع ضرورت وجود مشاوران و روانشناسان را نمایان می سازد، روانشناسان نقش بسزایی در جامعه امروزی ایفا می کنند که تلاش ها و زحمات آنان قابل تقدیر و تشکر است، به پاس قدردانی از این افراد، روز نهم اردیبهشت ماه روز روانشناس نامگذاری شده است، به مناسبت این روز، جلسه تقدیر و تشکر معاون فرهنگی دانشجویی با کارشناسان اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان برگزار گردید.

با توجه به ماه مبارک رمضان و ایام انتخابات ریاست جهموری، جلسه تقدیر از کارشناسان دفتر مشاوره به مناسبت روز روانشناس با تاخیر در مورخ ۸/۴/۱۴۰۰، در دفتر معاونت فرهنگی دانشجویی و با حضور کارشناسان اداره مشاوره برگزار گردید.

در ابتدای جلسه، دکتر پرستو عباسپور رئیس اداره مشاوره و سلامت روان، ضمن تشکر و قدردانی از جناب دکتر محمدرضا غلامی معاون فرهنگی،دانشجویی به پاس پشتیبانی های همیشگی، به ارائه گزارش مختصری از فعالیت های اداره مشاوره پرداختند و کارشناسان نیز ضمن گزارش کوتاهی از دفاتر مشاوره دانشکده ها، به ارائه پیشنهاداتی در خصوص ارتقا عملکرد دفاتر و برخی از نیازمندی ها اشاره کردند.

در ادامه دکتر غلامی  صمیمت و همدلی میان کارشناسان اداره مشاوره را بزرگترین سرمایه موجود دانست و از زحمات پرسنل این اداره تقدیر و موید این موضوع را رضایت مندی انعکاس داده شده توسط دانشجویان در خصوص کارشناسان عنوان نمودند.

معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، به راه کارها و پیشنهاداتی در راستای ارتقا کیفی و کمی عملکرد اداره مشاوره اشاره کرد و کارشناسان را ضمن ایده گرفتن از سایت مراکز مشاوره دانشگاه های خارج از کشور به پویایی و خلاقیت در افکار و عملکرد دعوت نمود.  

گفتنی است، معاون محترم فرهنگی، دانشجویی پیشنهاد نمودند که با استفاده از ظرفیت های موجود، از جمله همتایاران سلامت روان، اعضای شورای صنفی، مدیران فرهنگی دانشکده ها و کارشناسان آموزش، به افزایش توانمندی، کاهش آسیب و دسترسی بیشتر به دانشجویان اقدام نمایید.

وی با بررسی دقیق شرایط دانشجویان بین الملل، ضمن تحسین از فعالیت های انجام شده در خصوص این دانشجویان؛ به ایجاد ارتباط عمیق و همدلانه تر با این دانشجویان و ارائه آموزش های لازم در راستای آشنایی بیشتر با فرهنگ ایرانی – اسلامی و ارتقا وضعیت تحصیلی تاکید نمودند.

در پایان جلسه، با اهدای بن خرید کتاب از همکاران این اداره تشکر و قدردانی به عمل آمد.

۱۵ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۲۱
https://www.mefda.ir/service/universities/kermanshah |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید