اخبار

به همت اداره مشاوره و سلامت روان؛

جلسه هم اندیشی اساتید اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

جلسه هم اندیشی اساتید اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
در راستای ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات مشاوره و روان شناختی در دانشکده ها به ویژه پررنگ شدن نقش اساتید اداره مشاوره، جلسه ای با حضور معاون فرهنگی دانشجویی، مدیر آموزشی دانشگاه، رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان و دیگر اساتید و مسئولین دانشکده ها برگزار شد.

جلسه هم اندیشی در راستای ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات مشاوره و روان شناختی در دانشکده ها به منظور حل مسائل و مشکلات دانشجویان با حضور دکتر غلامی، معاون فرهنگی، دانشجویی، دکتر سلحشور، مدیر آموزشی دانشگاه، دکتر عباسپور، رییس اداره مشاوره و سلامت روان و دیگر مسئولین و اساتید مشاور در تاریخ ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر عباسپور، رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان به ارائه آمار و ارقام وضعیت غربالگری سلامت روان دانشجویان جدید الورود سال گذشته پرداخت. آمار افت تحصیلی، روند پیشرفت تحصیلی دانشجویان و تشکیل گروه همتایاران سلامت روان در اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان از دیگر موضوعاتی بود که به آن اشاره شد.

در این جلسه دکتر سلحشور مدیر آموزشی دانشگاه و اساتید مشاور دانشکده ها هر کدام به ذکر ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در راستای ارتقاء وضعیت موجود پرداختند.

در ادامه: دکتر غلامی معاون فرهنگی، دانشجویی ضمن تشکر از همراهی اساتید در دانشکده‌ها به بیان برخی از مشکلات دانشجویان پرداخت و از اساتید خواست ضمن برقراری ارتباط موثر با دانشجویان، موارد مورد نظر را به اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان ارجاع دهند. وی شرکت اساتید مشاور در جلسات بررسی وضعیت تحصیلی دانشجویان را از انتظارات خود بیان کرد.

در پایان، برگزاری وبینارهای آموزشی به منظور توانمندسازی اساتید مشاور در جهت هدایت تحصیلی دانشجویان، دقت در انتخاب اساتید مشاور با توجه به ملاک های میزان علاقه فردی و ویژگی‌های فردی اساتید، لزوم تجدید نظر در روند جذب دانشجویان بین الملل، معرفی اساتید مشاور نمونه بخشی از تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه بود.

۲۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید