اخبار

به گزارش مفدا کرمانشاه؛

تشکیل اولین جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین

تشکیل اولین جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: باوجود اینکه از نظر برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) نسبت به گذشته دارای تجربه خوبی هستیم اما توان پرسنل بهداشتی و درمانی در ایپدمی کرونا تحلیل رفته است.
دکتر محمودرضا مرادی روز دوشنبه در اولین جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین افزود: به لحاظ انجام تست pcr  برای کلیه زائرین اربعین، امکانات و نیروی انسانی استان بسیار محدود است.
وی اظهار داشت: در کنار کمیته های امنیتی، یکی از مهمترین کمیته های بسیار مهم در بحث اربعین کمیته بهداشت و درمان است و در این کمیته چهار حوزه اصلی بهداشت، درمان، دارو و تجهیزات پزشکی و پشتیبانی‌ باید مورد توجه قرار گیرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در امر برگزاری مراسم اربعین این چهارمین دوره می باشد که هماهنگی های لازم صورت می‌گیرد.
وی اضافه کرد: در این خصوص سه سناریو برای برگزاری مراسم اربعین پیش‌بینی شده است؛ برگزاری به صورت نامحدود، برگزاری به صورت محدود و یا عدم برگزاری که ما باید آمادگی لازم را داشته باشیم.
دکتر مرادی تصریح کرد: به لحاظ زیرساختی نسبت به سال های گذشته شرایط بهتری داریم؛ بیمارستان اسلام آبادغرب که در زلزله آسیب دیده بود راه اندازی شد، همچنین بیمارستان‌های قصرشیرین و سرپل ذهاب از نظر امکانات و تجهیزات تقویت شده است. 
۲۹ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۴۸
https://www.mefda.ir/service/universities/kermanshah |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید