اخبار

به مناسبت هفته قرآن برگزاری نشست صمیمی با محوریت استکبارستیزی در قرآن با حضور دانشجویان جدیدالورود و بین‌الملل

به مناسبت هفته قرآن برگزاری نشست صمیمی با محوریت استکبارستیزی در قرآن با حضور دانشجویان جدیدالورود و بین‌الملل
به همت مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، نشست صمیمی دبیران و اعضای شورای مرکزی کانون‌های مذهبی با دانشجویان بین‌الملل و جدیدالورود با محوریت استکبار ستیزی در قرآن، با حضور بهمن الماسی مدیر فرهنگی، مریم وثوقی فرد رئیس مرکز قرآن و عترت، منصور پاشایی رئیس اداره فوق برنامه و سایر مسئولین و کارشناسان مربوطه برگزار شد.

نشست صمیمی دبیران و اعضای شورای مرکزی کانون‌های مذهبی با دانشجویان بین‌الملل و جدیدالورود با محوریت استکبار ستیزی در قرآن، روز چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰  با حضور بهمن الماسی مدیر فرهنگی، مریم وثوقی فرد رئیس مرکز قرآن وعترت، منصور پاشایی رئیس اداره فوق برنامه و سایر مسئولین و کارشناسان مربوطه، در مجتمع فرهنگی بوستان انقلاب برگزار شد.

در ابتدای جلسه بهمن الماسی مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ضمن خوش‌آمدگویی به دانشجویان بین‌الملل ابراز امیدواری کرد که این دانشجویان در کنار تحصیل، در فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه مشارکت داشته باشند و بخشی از فرهنگ غنی ایرانی را با خود به کشورشان سوغات ببرند.

در ادامه دکتر امین موسوی، مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی به سخنرانی پیرامون موضوع جلسه پرداخت.

وی در سخنان خود با اشاره به آیاتی از قرآن از وجود همیشگی نبرد کفر و حق یاد کرد و گفت: نبرد کفر و حقانیت، نبرد بر سر اعتقادات و باورهاست و خداوند وعده داده که به شرط استقامت و پایداری، انسان‌های موحد را یاری کند.

طی جلسه، دکتر موسوی به سوالات و شبهات دانشجویان پیرامون موضوع جلسه پاسخ داد و با اشاره به آیه ۱۳۹ سوره آل‌عمران، از شرط ایمان در کنار استقامت برای رسیدن به پیروزی نهایی سخن گفت.

در انتهای جلسه نیز دبیران کانون‌های مذهبی دانشگاه به تشریح فعالیت‌های خود پرداختند و از دانشجویان جهت عضویت در این کانون‌ها دعوت به‌عمل آوردند.

۲۴ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید